Beantwoord

Ik kan via deze mobiele telefoon geen email verzenden

• 8 september 2016
  • 7 reacties
  • 179 keer bekeken

Ik heb een Galaxy S II en kan wel email ontvangen. maar niet versturen

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 8 september 2016, 17:06

Welke SMTP instellingen gebruik je? Hier vind je de juiste SMTP instellingen (voor kpnmail natuurlijk)
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welke SMTP instellingen gebruik je? Hier vind je de juiste SMTP instellingen (voor kpnmail natuurlijk)
Reputatie 7
Badge +18
Als u uw kpnmail buitenshuis of via 4G gebruikt, werkt het ook niet. U kunt u kpnmail alleen binnenshuis gebruiken. Wilt u emailen buiten uw eigen netwerk, dan raad ik u aan om KPN webmail te gebruiken. 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Als u uw kpnmail buitenshuis of via 4G gebruikt, werkt het ook niet. U kunt u kpnmail alleen binnenshuis gebruiken. Wilt u emailen buiten uw eigen netwerk, dan raad ik u aan om KPN webmail te gebruiken. :)dit is niet waar
Reputatie 7
Badge +18
Als u uw kpnmail buitenshuis of via 4G gebruikt, werkt het ook niet. U kunt u kpnmail alleen binnenshuis gebruiken. Wilt u emailen buiten uw eigen netwerk, dan raad ik u aan om KPN webmail te gebruiken. :)dit is niet waarDacht het wel. Ik kan met me 4G geen mail versturen met me @kpnmail.nl. Dan wordt ie niet verzonden. En kom ik thuis, en hij gaat naar Wi-Fi, dan is die verzonden. 😳
Reputatie 7
Badge +30
Als u uw kpnmail buitenshuis of via 4G gebruikt, werkt het ook niet. U kunt u kpnmail alleen binnenshuis gebruiken. Wilt u emailen buiten uw eigen netwerk, dan raad ik u aan om KPN webmail te gebruiken. :)dit is niet waarDacht het wel. Ik kan met me 4G geen mail versturen met me @kpnmail.nl. Dan wordt ie niet verzonden. En kom ik thuis, en hij gaat naar Wi-Fi, dan is die verzonden. :$dan moet je dus nog eens even goed naar bovenstaand genoemde topic kijken.
Reputatie 7
Als u uw kpnmail buitenshuis of via 4G gebruikt, werkt het ook niet. U kunt u kpnmail alleen binnenshuis gebruiken. Wilt u emailen buiten uw eigen netwerk, dan raad ik u aan om KPN webmail te gebruiken. :)dit is niet waarDacht het wel. Ik kan met me 4G geen mail versturen met me @kpnmail.nl. Dan wordt ie niet verzonden. En kom ik thuis, en hij gaat naar Wi-Fi, dan is die verzonden. :$dan moet je dus nog eens even goed naar bovenstaand genoemde topic kijken.Robin heeft het helemaal bij het juiste eind en Dennis, ook jij kan buitenshuis gewoon mail versturen, als je de instellingen voor de uitgaande server maar zo zet zoals beschreven in dat aangehaalde topic.
Reputatie 7
Badge +18
Welke SMTP instellingen gebruik je? Hier vind je de juiste SMTP instellingen (voor kpnmail natuurlijk)het werkt! Ik heb hem ingesteld, en de 4G aangezet. En hij heeft hem verstuurd! Die instellingen werken ook als ik op me eigen thuisnetwerk zit. (Wi-Fi) Dank je wel Robin!

Reageer