Beantwoord

Ik ontving een Persoonlijk Bericht!?

• 12 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 153 keer bekeken

Reputatie 6
Hallo Moderators,

Ik ontving onderstaand PB. Zouden jullie stella willen helpen en haar vraag willen beantwoorden?

stella
stella 5 dagen geleden
Een telefoon die je koop bij kpn is die simlockvrij ?

Dankjewel! 😎

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Paul_ 12 oktober 2017, 12:26

Hey Berend, bedankt voor je bericht! Stella heeft al een topic aangemaakt een paar dagen geleden en is ook al beantwoord. 🙂 Dat scheelt dus weer.

@Huistijger: in de KPN-winkel kan je wel losse toestellen kopen. En als je na je abonnement wil overstappen met het huidige toestel kan het ook handige info zijn. 😉
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Je kunt geen telefoon bij KPN kopen, alleen maar in combinatie met een abonnement.
Dus waarom zou je dan nog willen weten of hij simlockvrij is?
Het was zo dat een telefoon na 1 jaar automatisch simlockvrij is, maar ik denk dat het nu meteen al zo is.
Reputatie 7
Badge +24
Hey Berend, bedankt voor je bericht! Stella heeft al een topic aangemaakt een paar dagen geleden en is ook al beantwoord. 🙂 Dat scheelt dus weer.

@Huistijger: in de KPN-winkel kan je wel losse toestellen kopen. En als je na je abonnement wil overstappen met het huidige toestel kan het ook handige info zijn. 😉
Reputatie 7
Badge +19
Overigens zie ik nu dat het bericht van Stella al beantwoord is, dus waarom nog deze vraag @BerendDeMeyer_ ?
Reputatie 7
Badge +19

@Huistijger: in de KPN-winkel kan je wel losse toestellen kopen. En als je na je abonnement wil overstappen met het huidige toestel kan het ook handige info zijn. ;)

Is dit dan zeker kort zo?
In elk geval bedankt voor de update Paul, weten we dat ook weer 🐈
Reputatie 7
Badge +24
Volgens mij is dat al een hele tijd voor zover ik weet.

Ik denk dat Berend het niet had gecontroleerd. Maakt verder niet uit. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Sorry Berend 🌯 🍦 🍷
Reputatie 6
Overigens zie ik nu dat het bericht van Stella al beantwoord is, dus waarom nog deze vraag @BerendDeMeyer_ ?
Hallo @huistijger en @Paul_,

Ik neem wel even de moeite om een - inhoudelijk - niet voor mij bestemd PB even door te geleiden naar het forum/moderators. Je mag/kan van mij NIET verwachten dat ik als een soort rechercheur dit soort zaken ga uitzoeken. Het is mijn servicegerichtheid om vragen in een PB aan mijzelf niet onbeantwoord te laten.

Kortom: even een melding op het forum is voor mij de kortste klap, tevens is het een duidelijk signaal vanuit mijzelf, dat je als (nieuw) forumlid niet zomaar 'in the wild' jan-en-alleman maar PB's moet gaan sturen.

That's all folks! 😉
Reputatie 6
Sorry Berend 🌯 🍦 🍷
Onze berichten hebben elkaar gekruist.

No hard feelings! 😎

Reageer