Beantwoord

Ik wil mijn pincode wijzigen van de Galaxy J6

• 7 september 2018
  • 5 reacties
  • 2833 keer bekeken

Hoe wijzig ik mijn pincode Galaxy J6. Ik heb dit al geprobeerd:
1 Instellingen
2 Biometrie en Beveiliging
3 Andere beveiligingsinstellingen
4 Vergr SIMkaart instellen
5 Pin simkaart wijzigen
6 Eerst oude code
7 Daarna 2x nieuwe code
Dan na OK krijg ik;
Kan code niet wijzigen.
Nu staat er boven Pin SIM-kaart wijzigen
SIM-kaart blokkeren, dit staat aan.
Ik durf dat niet te wijzigen omdat ik niet weet wat er dan gebeurt.
Kunt u mij helpen a.u.b
icon

Beste antwoord door Gart 9 september 2018, 15:47

Ik heb niet het stappenplan gevolgd want daar kwam ik niet verder mee. Ik heb nu bewust 3x een foute code ingegeven zodat ik met mijn pukcode aan de slag moest, toen kon ik zonder verdere toestant mijn eigen pincode ingeven.
Maar het is belachelijk dat er niets in de handleiding staat.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede avond Gart wat is de bedoeling hier van. U kunt toch een eigen beveiliging maken voor telefoon.
Als het duidelijk staat aangegeven wel, maar deze smartphone is war dat betreft erg onduidelijk. Ook in de gebruiksaanwijzing staat niets over pincode wijzigen. Uiteindelijk ben ik er achter gekomen via de Duits site van Samsung omdat ik daar gewoon kan chatten. Dat kon via Nederland niet.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Gart, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat je de pincode niet gewijzigd krijgt! De volgorde die je noemt, is wel de juiste.. Je hebt onze toestelhulp stappenplan gevolgd hierin? En ook bovenin SIM 1 gekozen? Na het invoeren van de nieuwe pincode om te bevestigen, zou je namelijk wel 'ANNULEER' en 'OK' moeten zien.

Maar fijn om te lezen dat het inmiddels opgelost is, kan je aangeven wat zij precies hebben aangegeven? Kan je andere Samsung J6 gebruikers misschien mee helpen in de toekomst 😉
Ik heb niet het stappenplan gevolgd want daar kwam ik niet verder mee. Ik heb nu bewust 3x een foute code ingegeven zodat ik met mijn pukcode aan de slag moest, toen kon ik zonder verdere toestant mijn eigen pincode ingeven.
Maar het is belachelijk dat er niets in de handleiding staat.
Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk, bedankt voor je antwoord! Het zou er inderdaad in moeten staan.. Ook in het stappenplan trouwens. Maar goed dat je er alsnog uitgekomen bent met de hulp van Samsung.

Reageer