Beantwoord

Ik zoek een toestel met Dual Sim Active

  • 6 April 2021
  • 5 reacties
  • 438 keer bekeken

Ik ben op zoek naar een samsung galaxy S-telefoon met ACTIEVE Dual Sim (Dual Sim Active) aangezien gelijkertijd zowel op mijn (toekomstig) zakelijk telefoonnummer bereikbaar wil zijn als ook op mijn privénummer. Standby Dual Sim is geen optie voor mij. 

Nu is het mij niet duidelijk of de S20 of S21 (of een van de hogere versies zoals de Plus en/of de Ultra) Dual Sim Active hebben? En als ze dat hebben hóe kan je dat herkennen?

icon

Beste antwoord door PaulValk 7 April 2021, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Paul, welkom hier. 

Voor de duidelijkheid, wat wil je precies? Op 2 verschillende nummers en 2 verschillende simkaarten tegelijk bereikbaar zijn?

Zo ja, dan kun je simpelweg een telefoon kiezen met 2 ruimtes voor simkaarten. De Samsungs zijn hier geschikt voor, maar ook andere toestellen.  

Ik hoor graag van je.

Het gaat er niet om of er 2 nano simcards in deze samsung toestellen kunnen maar de vraag was of er bij de Samsung Galaxy S20 of S21 sprake is van ACTIEVE dual Sim en dat blijkt dus NIET het geval te zijn maar is er sprake van Standby Sim (heb ik via een ander kanaal vernomen) .

 

Reputatie 7
Badge +24

Dan snap ik het beter. Via een review op Tweakers zie ik inderdaad ookdat het standby is. 

Dankjewel voor de terugkoppeling hier. 

Ik vraag me af als je telefoon dual -sim bevat je dan kan kiezen uit de volgende opties: A. 2 (fysieke) nano sim kaarten in je toestel; B: 1 Nano-somcard en 1 e-simcard en C. 2 e-sim kaarten? Mij gaat het om de Samsung Galaxy S21.

Op dit moment heb ik een abonnement bij KPN dat in juli aanstaande afloopt: kan ik dan een aangepast abonnement aangaan  waarbij ik overstap van (nu nog) een nano-simcard naar e-sim mét nummerbehoud?

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +24

Een aanpassing van je abonnement is niet eens nodig. Je kunt het nu al instellen mocht je dat willen.