Beantwoord

imei en traceren

  • 8 May 2020
  • 4 reacties
  • 490 keer bekeken

Badge

Vrij simpel jullie hebben nee door de tijd al enkele telefoons verkocht en op een of andere manier heeft de regering besloten het niet meer te kunnen traceren dmv IMEI nummer maar eerlijk gezegd zie ik de als jullie fout want zou zijn er nog twee telefoons naar mijn verzonden waar Eikenaar een van heb ontvangen en er wordt ook een onderzoek naar gedaan vrij simpel gezegd Ik ga gewoon aan klacht naar jullie doen doen Maar jullie zijn degene die die telefoons hebben verkocht en dan hadden jullie maar iets anders moet ik in bouwen

admin: eigen topic aangemaakt..

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 13 May 2020, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Warrig verhaal... 😶

Hallo @snizzel500 , miscchien kun je iets met onderstaande link:

https://www.mobiel.nl/nieuws/imei-nummer-smartphone

Verder zijn er door te googelen diverse adviezen te vinden ook via youtube.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Celloke77, het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies wilt. Maar klopt het dat je graag een toestel wilt traceren op basis van IMEI? Of heb je een toestel besteld die tijdens het proces is kwijtgeraakt? Kun je duidelijk uitleggen wat je precies wilt? Kun je dan ook gelijk jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer, mobiele nummer en naam van de contractant? Dan kan ik ook meteen meekijken mocht het nodig zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, ik ga er daarom van uit dat je alles duidelijk hebt. Zo niet, hoor ik nog graag van je.Â