Beantwoord

Indicatieve overnamebedrag Xperia SP

• 13 juli 2015
  • 13 reacties
  • 335 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, ik heb een tweejarig hi-abonnement met toestellease Sony Xperia SP. Mijn contract (nu dus overgenomen door KPN) loopt 1 decemer af, maar ik mag al verlengen. Kunnen jullie me vertellen wat op dit moment het indicatieve overnamebedrag is en wat het is op afloopdatum contract? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Cindy_ 15 juli 2015, 09:13

Hallo Sanna, 

Je zit helemaal goed hoor, welkom op het forum van KPN! Door de drukte duurt het iets langer voordat je antwoord van me krijgt dan normaal. Bij de overname van je toestel kun je bij een tweejarig contract denken aan een overnamebedrag van rond de € 55,00 en na bij een jaarcontract aan € 105,00. Het kan iets verschillen als je je toestel overneemt, maar mijn ervaring is dat dat geen tientallen euro's scheelt hoor. Heb je hulp nodig bij je verlenging? Dan hoor ik dat graag. Als je andere vragen hebt, laat dan dan ook vooral weten 🙂

Cindy

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 1
Heb ik mijn bericht wel op het juiste board gezet? Had deze vraag anders onder 'Mobiele abonnementen' gemoeten...?

Vriendelijke groet, Sanna
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Sanna, 

Je zit helemaal goed hoor, welkom op het forum van KPN! Door de drukte duurt het iets langer voordat je antwoord van me krijgt dan normaal. Bij de overname van je toestel kun je bij een tweejarig contract denken aan een overnamebedrag van rond de € 55,00 en na bij een jaarcontract aan € 105,00. Het kan iets verschillen als je je toestel overneemt, maar mijn ervaring is dat dat geen tientallen euro's scheelt hoor. Heb je hulp nodig bij je verlenging? Dan hoor ik dat graag. Als je andere vragen hebt, laat dan dan ook vooral weten 🙂

Cindy

Reputatie 1
Hallo Cindy, 

Dank je wel voor je antwoord. Geldt die ca € 55 voor einddatum contact, of zou dat de waarde nu (5 maanden vóór verlopen contact) zijn? 

Vriendelijke groet, Sanna

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Sanna, 

Graag gedaan! Een goede vraag waar ik het antwoord zo 123 niet met zekerheid op weet. Ik ga even navraag doen en dan kom ik er bij je op terug deze week 🙂. Hopelijk heb je nog even een dag geduld. 

Cindy

Reputatie 1
Ja hoor, prima. Dank je wel alvast! 

Groetjes, Sanna 

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Sanna, 

Dank voor je geduld, hier ben ik weer! Je kunt uitgaan van ongeveer hetzelfde bedrag, ook als je een vroegtijdige verlenging doet 🙂. Heb je zo voldoende informatie? Als ik je verder nog ergens bij kan helpen, laat het me gerust weten hoor. 

Reputatie 1
Hallo Cindy,

Hartelijk dank voor je antwoord! Helemaal geweldig, dan weet ik inderdaad genoeg.

Groetjes, Sanna

Reputatie 7
Badge +24
; graag gedaan hoor! Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik het wel van je 🙂

Reputatie 1
Hoi Cindy,
Toch nog een vraag. Ik heb de brief met het overnamebedrag binnengekregen, en daarin staat dat je het overnemen van je toestel 'eenvoudig regelt door online in te loggen op kpn.com/MijnKPN'. Nergens te vinden op de hele KPN-site! Kun jij me helpen? Ik wil graag aangeven dat ik het toestel overneem en ik heb geen zin om daarvoor naar de winkel te gaan, want daar heb ik dan pas van het weekend tijd voor.
Groetjes, Sanna
Reputatie 7
Badge +24
@birdies1; vragen mag altijd en bij deze kan ik je helpen! Het komt vaker voor dat het niet lukt via MijnKPN en hiervoor hoef je niet naar de winkel. Als je mij een privébericht toestuurt met je 06-nummer, je postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer, dan kan ik het voor je in orde maken. Het overnamebedrag zie je dan terug op je volgende factuur. 

Reputatie 1
Dank je wel! Ik heb je een PB gestuurd.

Groetjes, Sanna

Reputatie 7
Badge +24
; ik heb het voor je in orde gemaakt! Meer informatie vind je in je inbox 🙂

Reputatie 1
Ik heb het gezien, dank je wel voor de snelle service! ;)

Groetjes, Sanna

Reageer