Beantwoord

ineens geen interactieve tv meer op samsung s4

  • 18 maart 2014
  • 9 reacties
  • 2484 keer bekeken

Vanaf start abbonnement interactieve tv ook op telefoon interactieve tv gehad echter na een maand ineens niet meer, geeft aan dat hij geen interactieve verbinding heeft , ook niet als ik inlog(dit

hoefde ik eerder ook niet te doen)

Het gaat om een samsung s4 en abbonnement "compleet" ,

iemand een idee?

vg Sabine

icon

Beste antwoord door Sabine3 18 maart 2014, 20:18

Hoi Bernadette, bedankt, helaas nog niet opgelost,zit wel op de goede wifi,via computer gecontroleerd,

ik heb je inmiddels een prive ericht verzonden, bvd, groet Sabine3

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hallo Sabine3,

Dat is natuurlijk erg vervelend als het niet goed werkt.

Ben je wel goed verbonden met het Wifi netwerk? Je zou dit kunnen testen door je mobiele data even helemaal uit te zetten.

Wat ook vaak helpt is dat je de app verwijderd en opnieuw installeert.

Mocht bovenstaande niet werken, hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Hoi, Ik heb in huis wisselende wifi sterkte, soms vol soms maar 1 streepje,

Heb de app al verwijderd en opnieuw ge-installeerd dit leverde niets op...., heb mobiele gegevens uit staan, alleen wifi aan....

aanvulling:

er staat letterlijk als ik inlog:

er is momenteel geen verbinding met uw thuisnetwerk,live tv kijken is daarom niet mogelijk,

u kunt wel opnames inplannen

Reputatie 5
Badge +1
Beste Sabine3,

Deze melding lijkt erop alsof je niet bent verbonden met je eigen netwerk.

Zou je dit eens kunnen controleren? 

Het zou kunnen dat je bijvoorbeeld bent verbonden met het netwerk van de buren.

Mocht je toch verbonden zijn met je eigen netwerk ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer en naam van de contractant zodat we verder kunnen kijken. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Hoi Bernadette, bedankt, helaas nog niet opgelost,zit wel op de goede wifi,via computer gecontroleerd,

ik heb je inmiddels een prive ericht verzonden, bvd, groet Sabine3

Hoi Bernadette,

sinds vanmorgen werkt het weer, ik heb niets veranderd, was eigenlijk wel benieuwd of je

nog iets bijzonders had gevonden, wat het nu geweest is blijft de vraag, het heeft ongeveer een week niet gewerkt, bedankt voor de berichten!vg Sabine

Reputatie 5
Badge +1
Beste Sabine3,

Super dat het weer werkt, maar ik heb niets gedaan.

Ik had je privébericht inderdaad gezien.

En tot de conclusie gekomen dat ik dit moest gaan overdragen aan een collega.

Maar nu ik je bericht lees is dat niet meer nodig, haha.

Nogmaals fijn dat het werkt! 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reputatie 4
Badge +9
hallo Sabine, 

Ik heb de berichten nog eens doorgenomen, maar ik kan zo niet verklaren waarom je geen TV kon kijken op je S4. Daarom sluit ik me aan bij mijn collega en houd het op een onderbreking. Mocht dit vaker voorkomen, dan lees ik graag een (nieuwe) reactie. We gaan het dan verder onderzoeken. 

Voor nu wens ik je veel plezier met je S4!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn, KPN Webcare. 

allen bedankt! vriendelijke groet Sabine

Reageer