Beantwoord

Inhoud Whatsapp verbergen

  • 24 April 2019
  • 10 reacties
  • 3461 keer bekeken

Ik zou graag mijn inhoud willen verbergen van mijn Whatsapp maar wel een melding krijgen op het scherm. Ik heb hem al op inhoud verbergen staan maar je kan gewoon mijn apps lezen als ik een appje krijg.
Ik heb een Samsung s8+
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
icon

Beste antwoord door Nadia 25 April 2019, 10:50

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hey @Dunjaneo, welkom op het KPN forum. Ik gebruik geen Samsung, maar heb wel Android. Ik heb onderstaande instructie voor je gevonden om de inhoud van je Whatsapp berichten te verbergen voor Samsung toestellen:
  1. Open Instellingen
  2. Ga maar ‘Schermvergrendeling en beveiliging’;
  3. Selecteer ‘Meldingen’;
  4. In dit menu zet je ‘Inhoud verbergen’ aan om je notificaties te verstoppen. Tevens kun je hier voor specifieke apps filteren. Geef bijvoorbeeld aan dat Facebook-notificaties wel getoond worden, maar dat WhatsApp en je mails onzichtbaar blijven.
Lukt het met bovenstaande begeleiding wel?
Ner helaas niet ik heb alleen inhoud verbergen staan. Niks om te filteren
Reputatie 7
Dus als jij bovenstaande stappen volgt wordt de inhoud/meldingen van Whatsapp wel getoond? Vreemd, daar heb ik zo geen oplossing voor. Misschien dat iemand anders het hier weet...
Ja alleen bij mij blijft alleen staat inhoud verbergen en dan zon schuifbalken. Om het aan en uit te zetten. Geen filter om Whatsapp of Facebook te verbergen. Heel raar want ik lees op internet dat het zo moet maar ik heb geen andere functies om te verbergen.
Reputatie 7
Ja alleen bij mij blijft alleen staat inhoud verbergen en dan zon schuifbalken. Om het aan en uit te zetten.
Wat gebeurt er dan? Geen meldingen meer?
Ggewoon meldingen met naam en wat er in het bericht staat. Ik ben nogal makkelijk door mijn telefoon gewoon op tafel ergens neer te leggen. En dan heb je altijd van die mensen die nieuwsgierig zijn en dan kijken wat erin staat. Dat wil ik dus niet. Ook niet als ik mijn navigatie aan heb
Reputatie 7
Raar, nog eentje dan om te proberen: Instellingen -> Meldingen -> Geavanceerde instellingen -> WhatsApp -> Blauwe 'i' informatie icoon -> Instellen op geen pop-up. Geen idee of het werkt, maar ik doe een gok
Sstaat ook als geen pop up. Ik vindt het ook heel raar want bij mij staat schermvergrendeling en beveiliging apart van elkaar in mijn instellingen. Het lijkt wel of ik hele andere instellingen heb op mijn telefoon
Reputatie 7
Ja, eerlijk gezegd heb ik deze wijsheden via goeie vriend Google. Mogelijk dat er na een (nieuwere versie) software update wijzigingen in het besturingssysteem zijn aangebracht. Welke softwareversie heb je?
Er staat g955fxxu4dscb/ en nog heel wat cijfers en nummer. Hij heeft op 14 april nog een update gehad

Reageer