Inkomende oproepen staan op onbekend

  • 23 July 2021
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Goedemorgen, 

Ook bij mij dit probleem helaas. Is een OnePlusNord100. Kan dit verholpen worden?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RianneQ! Dus je ziet bij binnenkomende gesprekken niet wie er belt? Heeft dat eerder wel gewerkt op de OnePlusNord100? Heb je ook de nummerweergave instellingen van dit toestel gecontroleerd?

Wij kunnen uiteraard controleren of alles aan onze kant ook zoals gewenst ingesteld staat, dat kan op basis van je klantgegevens via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het jouw volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

 

Reputatie 1

Goedemiddag had dit probleem ook met een OnePlus Nord N100.Het zit in de VoLTE schakelaar die aanstaat.Zet deze uit en probleem is verholpen.Hij zit bij de simkaart op sim1 klikken en schakelaar uitzetten.

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel voor de tip @Skippy12 ! :blush: 
Mocht het nog niet zijn opgelost, dan kun je dit nog proberen @RianneQ :hugging: