Beantwoord

Inkomende oproepen staan sinds kort op onbekend

  • 11 May 2021
  • 9 reacties
  • 206 keer bekeken

Badge

Goedemiddag,

Sinds kort staan alle binnenkomende oproepen op onbekend, ook die van mensen, welke gewoon te zien zijn op de telefoons van andere gezinsleden. Ik heb niks aan mijn instellingen gewijzigd.

Kunt u mij helpen? Wil toch wel graag kunnen zien wie mij belt.

 

Groetjes,

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 May 2021, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge

Hai,

Ook hier hetzelfde probleem één jaar later..... 

Mvg

Admin: Reactie samengevoegd met je eigen topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ninos, ik zie dat in jouw profiel de nummerweergave geblokkeerd stond. Dat heb ik nu uitgezet. Het kan zijn dat je je toestel nog even uit en weer aan moet zetten. Laat je nog even weten of het opgelost is?

Badge

@Marcia_ Ik heb mijn telefoon nu 2x aan en uitgezet, maar nog steeds zijn alle inkomende gesprekken onbekend...... 

Reputatie 7
Badge +30

Nou ik denk dat ik iets verkeerd gedaan heb, wat het stond weer geblokkeerd. Maar nu niet meer. Wil je het nog eens proberen?

Badge

@Marcia..... Helaas nog steeds staan alle inkomende gesprekken op onbekend; heb mijn telefoon uitgezet en weer aan..... Zowel man als zoon staan nog steeds op onbekend.

Groetjes, Nina 

Reputatie 7
Badge +30

Wat irritant dit.. Welk toestel heb je? Dan kijk ik eens mee met de instellingen, of daar misschien toch nog iets veranderd kan worden.

Badge

@Marcia_ Heb een Huawei Y7.

Maar heb dit probleem pas sinds kort.... Eerder was gewoon zichtbaar wie er belde en heb zelf niks gewijzigd in mijn instellingen. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb toch nog eens een andere instelling aangepast. Wil je nog een keer je toestel herstarten?

Badge

@Marcia_yesss, ik zie weer wie mij belt. Heel erg bedankt voor de hulp😊