Beantwoord

Inlogcode werkt niet meer

  • 26 January 2019
  • 4 reacties
  • 180 keer bekeken

Goede avond..

ik heb zojuist geprobeerd een nieuwe code te installeren.
dit omdat iemand iemand blijkbaar mijn code wist en ik dus de nood zag de code te veranderen.

nu heb ik alles geprobeerd en ben ik meer dan een uur bezig geweest om in contact te komen....

wil je alsjeblieft helpen?!

fuck dit ... ik heb alles, maar dan ook alles geprobeerd en niets van wat er als advies gegeven word helpt!

de oude code was 75283 dat zou nu 94673 moeten zijn maar de telefoon accepteert de code niet.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 January 2019, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @V.roosmalen
Lastig dat je de code niet kunt veranderen.
Zoals je kunt begrijpen zijn er vele soorten telefoons, dus vermeld even je merk en type telefoon.
Zonder deze gegevens is het onmogelijk om je te helpen.

Ook willen we graag weten welke code niet geaccepteerd wordt, de oude of de nieuwe code?
Het betreft een Sony Xperia XZ2.

Ik ben er nu weer mee bezig heb al val alles gegoogled en geprobeerd maar ik kom er niet in.
Beide codes werken niet. Ook het resetten via de companion of via google werkt niet.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @V.roosmalen, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zoveel problemen hebt met het aanmaken van een nieuwe code. Ik help je er graag verder mee, maar het is me niet helemaal duidelijk om wat voor code het gaat. Gaat het om de pincode van je toestel? Die wijzig je als volgt:

  1. Tik op het Startscherm op het menu icoontje.
  2. Zoek naar en tik op Instellingen, Beveiliging, SIM-kaartvergrendeling instellen.
  3. Tik op SIM PIN-code wijzigen.
  4. Voer de oude pincode voor de simkaart in en tik op OK.
  5. Voer de nieuwe pincode voor de simkaart in en tik op OK.
  6. Voer de nieuwe pincode voor de simkaart opnieuw in en tik op OK.
Gaat het om de schermvergrendeling, dan kan je het beste deze stappen volgen:

  1. Tik in het Startscherm op het menu icoontje.
  2. Tik vervolgens op Instellingen, Beveiliging,Schermvergrendeling > PIN.
  3. Voer een numerieke PIN in en tik op Doorgaan.
  4. Voer PIN opnieuw in, bevestig deze en tik op OK.
  5. Volg de instructies op het apparaat.
Overigens wil ik je met klem adviseren om de door jou gekozen code niet hier te plaatsen. Dit is namelijk een openbaar forum en daar kan iedereen op meelezen. Wil je me laten weten of het lukt met bovenstaande informatie? Mocht dat niet het geval zijn, wil je dan uitleggen wat je probeert te wijzigen en waar het precies misgaat?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het met bovenstaande informatie opgelost is. Als ik nog iets kan doen, laat je het me weten?