Beantwoord

inloggen kpn tv app

  • 27 January 2021
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Reputatie 3

Wat is er aan de hand met de KPN tv app? Zaterdagavond kon ik niet inloggen, gisteren weer wel en vanavond kan ik ook niet inloggen. Word er wel een beetje sagerijnig van. Ik wil graag voetbal kijken. Als dit nu voor de 2e keer niet lukt, kan ik beter een andere provider nemen voor de tv.

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 3 February 2021, 09:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @John12, bedankt voor jouw bericht. Het is erg vervelend dat je geen voetbal via de iTV Online app kunt kijken, omdat je niet in kunt loggen op dat moment. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien als je probeert in te loggen? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dit lost in veel gevallen problemen op.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 3

Hallo Ron,

 

Sorry voor mijn late antwoord. Ik krijg de foutmelding dat inloggen op dit moment niet mogelijk is. Op rustige avonden heb ik geen problemen, maar bij belangrijke wedstrijden geeft hij deze melding.Ik denk dat Kpn op dat moment overbelast is.

 

 

gr. John

Reputatie 7
Badge +20

Hi @John12, ik neem het even over van Ron :slight_smile:

Kan heel goed zijn dat dit inderdaad met overbelasting te maken heeft. Op bepaalde momenten proberen ontzettend veel mensen tegelijkertijd de app te gebruiken en ondanks dat we er alles aan doen om dit soort pieken aan te kunnen, gaat het soms niet goed :slight_frown: Excuus hiervoor!