Beantwoord

instellen e- mail op tablet lukt niet

  • 9 September 2020
  • 3 reacties
  • 145 keer bekeken

Hallo

Het lukt me niet om een kpnmail account in te stellen op een Samsung tablet SM-T510. Er is een pagina waar precies staat beschreven welke gegevens moeten worden ingevoerd, maar helaas werkt het niet. Elke keer wordt gevraagd om een verificatie. Naam, wachtwoord of toekenning IMAP zouden niet in orde zijn. Ondanks vele pogingen blijft deze hatelijke berichtgeving maar terugkomen. Mijn tablet staat niet bij de vermelde suggesties maar dat zou het probleem toch niet mogen zijn?

Wie o wie zou mij kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Vial 11 September 2020, 23:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Vial, welkom hier. 

Ik neem aan dat je dit stappenplan bedoelt? Lukt het wel om in te loggen via webmail

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag het e-mailadres vermelden waarmee je probeert in te loggen. 

Dag Alex, ik ben er vanavond toch weer mee aan de gang gegaan en het merkwaardige is dat ik niét handmatig de instellingen moet verrichten, maar direct moet inloggen! Kijk ik daarna naar de automatische configuratie dan zie ik geen verschil....Snappen doe ik het niet maar alles werkt nu naar behoren en  dat is voor mij het belangrijkste. Dank je wel voor je reactie en je wil om mij te helpen.

Met groet en prettig weekend

Hans Vial

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hans, dat is fijn om te lezen. 

Een verklaring heb ik ook niet, hehe. Maar goed, het werkt weer. :relaxed:

Graag gedaan uiteraard en ook een fijn weekend gewenst.