Vraag

interactieve tv kijken frankrijk

  • 27 July 2019
  • 14 reacties
  • 506 keer bekeken

Op de tablet/ smartphone kan ik geen gebruik maken van de itv app maar ook niet via de site zelf. Hij geeft een melding over rechten.
Ik heb goede wifi hier. Over de data lukt het ook niet.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@monpas

Heb je in de instellingen van je toestel wel locatietoegang verleend aan de app?
sommige zaken mogen elders niet te ontvangen zijn, de rechten liggen nog altijd bij de zender eigenaren, daarom moet je de locatie aan hebben en toestemming geven.
Welkom@monpas

Heb je in de instellingen van je toestel wel locatietoegang verleend aan de app?
sommige zaken mogen elders niet te ontvangen zijn, de rechten liggen nog altijd bij de zender eigenaren, daarom moet je de locatie aan hebben en toestemming geven.



Dat vraagt ie niet. Locatie staat in elk geval aan.
Dit is bij elke zender zo. Locatie vraagt hij niet om, dus geen idee.
Reputatie 7
Badge +11
Er lijkt in ieder geval wat fout te gaan bij het vaststellen van de locatie. Dus bijvoorbeeld dat de app geen toestemming heeft gekregen, of dat het wel is toegekend maar daarna in de instellingen weer is uitgeschakeld
Zou je de app eens willen verwijderen,en opnieuw installeren?
Dat heb ik gister al gedaan. Misschien me telefoon eens opnieuw opstarten...
Reputatie 7
Badge +11
Goed idee,las ook in een topic even je simkaart er uit halen,en uiteraard er weer in doen
Inmiddels telefoon oniek opgestart. Dan werkt het voor 1 x (Ned 1). Als ik dan daarna Nederland 2 wil kijken zegt ie weer sorry dit kan niet worden uitgevoerd , als ik dan weer ned 1 probeer doet die het ook weer niet. Herstart ik het toestel doet ie het weer 1x
Reputatie 7
Badge +11
oplossing voor dit probleem door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.
Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/internal-55-itv-app-474847



Op je mobiel de mijnkpn app installeren. Daar op inloggen, vervolgens kun je daarin je abo nummer en pincode vinden.
Bedankt maar helaas werkt dat ook niet
Reputatie 7
Badge +11
Mijn ideeën zijn op helaas 😯,hoop dat er iemand anders nog een oplossing voor je vind

Misschien handig om ook nog even te vermelden welke telefoon je gebruikt,merk en type?

Gebruik je Android,dan is het belangrijk dat Chrome up to date is ,kijk dan even in de Play store
Ssamsung s10
Reputatie 7
Badge +11
Gebruik je Android,dan is het belangrijk dat Chrome up to date is ,kijk dan even in de Play store voor een update

Ook Android System WebView indien aanwezig updaten
Reputatie 7
Badge +11
Werkt de app na de updates in de Playstore weer?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @monpas, ik had al gereageerd in het centrale topic maar ik had niet door dat je ook een los topic had aangemaakt. Laten we hier verder gaan. Heb je wat gehad aan de goede tips van Tycha? Als het nog niet werkt, kun je dan je profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Dan kijk ik na of ik aan onze kant iets kan vinden.

Reageer