Beantwoord

Internet instellingen Galaxay A10

  • 6 May 2020
  • 2 reacties
  • 204 keer bekeken

Mijn tante heeft een Samsung Galaxy A10 (ooit gekocht bij KPN) en nu eindelijk ook een data abonnement. Ik probeer haar telefonisch te helpen om de internet instellingen te doen maar de telefoon komt bij de KPN instellingen pagina niet voor. Welke andere telefoon (instellingen) zou zij daar voor in de plaats ook kunnen gebruiken?

 

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 12 May 2020, 13:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @S. Loeber, door de drukte is mijn reactie wat later dan je anders van ons gewend kan zijn. Wat fijn voor je tante dat je haar helpt met de instellingen van haar Samsung toestel. 

Ik heb even met je mee gekeken en zie wat je bedoelt. Is het intussen al gelukt met de instellingen voor internet? Lukt het anders met bijvoorbeeld de stappen voor de A8 of de instructies voor de Tab A10? Laat je weten of het is gelukt, en ook als je nog vragen hebt?

Reputatie 7
Badge +16

Gaat het toevallig over WiFi instellingen of internet verbindingen over het mobiele netwerk(Dat laatste zal ie automatisch moeten vinden nadat er een simkaart in de telefoon zit, tenzij dit expliciet is uitgezet)? :)Â