Beantwoord

Invalid SIM card

Beste KPN medewerkers

Gisteren kreeg ik opeens een melding op mijn toestel dat ik mijn PUK code moet invoeren. Ik dacht deze te kennen maar ik had hem verkeerd. Ik stopte op het moment dat ik nog een poging had om hem in te voeren en wilde vandaag de kaart met de PUK code zoeken om het toestel te ontgrendelen.

Echter, vandaag zag ik op mijn toestel de melding "Invalid SIM card, SIM card permanently blocked"
Ik heb mijn PUK code wel paraat, maar hoe kan ik mijn toestel nu ontgrendelen. Het gaat om een Samsung Galaxy XCover 3
icon

Beste antwoord door DanielK1973 28 oktober 2018, 18:49

Dag Alex

Ondertussen heb ik ook advies van iemand op de chat gehaald. Ik zal morgen een nieuwe SIM kaart afhalen bij een lokale KPN winkel.

Bedankt.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Je PUK-code kun je maximaal 10 keer (fout) invullen, daarna is hij geblokkeerd en moet je een nieuwe simkaart aanvragen.
Ja, maar wat raar is, ik had nog een poging vrij. Maargoed, dat betekent kennelijk dat ik nu een nieuwe simkaart nodig heb 🙁
Reputatie 7
Badge +17
Je kunt bellen met 0800 0105
Of chatten via de website
Of wachten tot webcare dit binnenkort overneemt.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Vertel wel even dat je eigen nummer wilt behouden.
Ok, bedankt
Reputatie 7
Badge +11
Hi Daniel, welkom hier. Wat huistijger aangeeft klopt helemaal. Is het inmiddels gelukt om een nieuwe aan te vragen? Anders kan ik dit ook voor je doen.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag de naam van de contractant, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekening en het 06-nummer. Dan kan ik dit voor je nakijken. Deze gegevens worden overigens niet openbaar.
Dag Alex

Ondertussen heb ik ook advies van iemand op de chat gehaald. Ik zal morgen een nieuwe SIM kaart afhalen bij een lokale KPN winkel.

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +11
Fijn om te lezen. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer