IP camera (tenvis)

• 10 juni 2015
  • 5 reacties
  • 331 keer bekeken

Ik heb een IP camera gekocht van het merk Tenvis (IP391W-HD)Waarom kan ik mijn IP camera thuis wel bedienen, maar vanaf mijn smartphone ik heb alles zo installeert hoe het in de gebruiksaanwijzing aangeven is ook de software gebruikt het android programma vind hem ook wil ik hem dan opslaan ik krijg de foutmelding (please contact the owner to share the camera with you!) maar de eigenaar ben ik tog all ik snap er niks van wie kan mij helpen!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Bedoelt u dat u alleen in het netwerk u camera kan zien? En zonder Wifi niet meer?

Zo ja, dan zult u een poort moeten openen op de experiabox. Welke poort dat is zult u in de gebruiksaanwijzing of op de site van de fabrikant vinden.

Robin
Ja op mijn eigen wifi netwerk thuis ik gebruik de router experiabox v8

Reputatie 7
Dus met de telefoon thuis via wifi aangesloten werkt het wel en via 3G/4G of een wifi netwerk elders werkt het niet.

Als dat zo is, lees dan dit topic, het zou je moeten kunnen helpen. ;)

Let op: Je moet wel jouw publieke IP adres gebruiken in die app op jouw telefoon nadat je de port-forwarding gemaakt hebt.

Reputatie 7
Badge +28
Beste Pat72,

Welkom op het forum! Ben je er met de hulp van de heren uitgekomen? Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik dit graag. 

en wederom bedankt!

Ik ga v het vandaag proberen op ieder val bedsankt voor de moeite!

Reageer