Beantwoord

Is de Samsung Salaxy S8 of S9 nog beschikbaar

  • 3 March 2020
  • 7 reacties
  • 128 keer bekeken

hallo 

is de Samsung Galaxy s8 of s9 nog te krijgen bij jullie

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 March 2020, 15:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @peter19791, welkom op het forum. Leuk dat je aan het kijken bent naar een nieuw toestel :slight_smile:  De Samsung Galaxy S8 en S9 hebben we niet meer. Op deze pagina kan je de telefoons die we aanbieden zien. Linksboven kan je bij Merk kiezen voor Samsung, dan zie je wat we van hen hebben. Lukt het daarmee om een keuze te maken?

wil wel graag een Samsung maar hoef geen nieuw model.en de s7 die ik nu heb is prima Alleen oud model.iets wat gelijk is aan de s7 

Reputatie 7

Als het toestel niet op de site staat bieden we het niet aan. Als jouw S7 nog goed werkt zou je het abonnement ook kunnen verlengen naar een Sim-only abonnement, dan kan je de S7 gewoon blijven gebruiken.

nee deze s7 is aan vervanging toe.batteriij is binnen een dag leeg.welke zou je me,dan aanraden

Reputatie 7

Dan is dat inderdaad geen optie @peter19791. Aanraden welke voor jou ideaal is, is op afstand lastig zoals je je kunt voorstellen. Je kunt kijken naar een nieuwere Samsung, afhankelijk van wat je er aan wilt uitgeven (de nieuwere toestellen zijn duurder). Het is ook mogelijk om via een derde partij (zoals belsimpel of mobiel.nl) te verlengen bij ons, mogelijk hebben zij nog wel een van de toestellen die je zoekt.

Reputatie 7
Badge +16

De S10 en S20 zijn de opvolger van de s7 die nu nog in omloop zijn. Gezien de S20 net gelanceerd is zal ik de s10 aanraden. 

Dat gezegd te hebben, je kan ook voor een midden segment A-serie kunnen gaan (Bijvoorbeeld de A51. Op sommige vlakken is die zelfs beter dan de S7).😄

 

 

De S10 en S20 zijn de opvolger van de s7 die nu nog in omloop zijn. Gezien de S20 net gelanceerd is zal ik de s10 aanraden. 

Dat gezegd te hebben, je kan ook voor een midden segment A-serie kunnen gaan (Bijvoorbeeld de A51. Op sommige vlakken is die zelfs beter dan de S7).😄

daar had ik indd naar gekeken indd volgens ij een leuke opvolger voor mijn s7(a51)