itv app Android 4.0.4

• 7 september 2012
  • 5 reacties
  • 9581 keer bekeken

Hallo allen,

Ik heb de itv app op een tablet staan met Android 4.0.4. Alles start keurig op en logt in met mijn abonnementsnummer. Echter daarna start het beeld van de zenders niet; blijft zwart. Ik heb het idee dat ik een onderdeel mis, bijvoorbeeld flash player ofzo. Heeft iemand hier een oplossing voor of is de app nog steeds niet compatibel?

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Darian111,

Via de volgende link (ga via 'Veel gestelde vragen' naar 'Online tv-kijken op je tablet of smartphone', klik op 'Op welke smartphone is Interactieve TV Online beschikbaar?) vind je alle tablets die geschikt zijn voor de I-TV app. Als jouw tablet er tussen staat en het nog steeds niet werkt, dan adviseer ik je de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

ITV Online op Samsung Galaxy Tab 3, Android 4.2.2 werkt 95% van de pogingen niet. Het loopt vast, i.p.v. TV beeld, verschijnt slechts onheilspellend zwart! Soms werkt het wel, maar een volgende poging meteen daarna moet eerst weer door die 95% failure rate heen. Buiten het bereik van mijn WiFi werkt de app uitstekend. Ik kan dus de gids bekijken en opnamen programmeren. Mijn netwerk thuis is goed bereikbaar voor mijn TV en streaming apps op mijn tablet werken ook naar behoren. Als nu ook iTV doet als door KPN is beloofd...?

Reputatie 2
Badge
Bekend probleem, helaas worden lang niet alle smartphones en tablets ondersteunt terwijl het zo'n mooie én handige app is.

Kwestie van een moment geduld aub.
@ Everterstraat,

kun je dan ook zeggen hoe lang wij geduld moeten hebben? Wordt er aandacht aan besteed?

Overigens, op mijn Samsung Galaxy S4 Mini werkt het allemaal uitstekend. Zelfde merk en zo'n verschil in werking?

Reputatie 2
Badge
Klopt, heel vervelend.

Ik heb de Sony Z, Sony Z1 én de Sony Z2.
Alleen op de Sony Z en Z2 werkt de app, op de Z1 loopt de app vast zodra ik de gids wil bekijken.

Ik ben geen KPN medewerk(st)er, dus kan niet vertellen op welke termijn er updates verschijnen.

Wel heb ik KPN een email gestuurd hoe het probleem is te verhelpen, tot heden nog geen response..

Reageer