iTV voor Phone op Android loopt vast in de gids

Reputatie 1
Badge
Ik heb sinds augustus van dit jaar iTV. In het begin was het (voor mij) mogelijk om opnames in te plannen via mijn telefoon, Sony Xperia Arc (via KPN overigens) met Android 2.3.

Toen was daar op 6 augustus (4 maanden geleden dus!) een update naar versie 2.0.19. Live TV!

Update uitgevoerd. Vanaf dat moment werkte het inplannen van opnames niet meer. de software is inmiddels geupdate naar 4.0.4, maar dat mocht niet baten. Zodra ik een programma selecteer in de gids stopt de telefoon gelijk. Ik heb er al minimaal 3 keer melding van gemaakt via 0800 0402, ik ben er ook wel eens voor terug gebeld, voor extra informatie, maar verder is het stil gebleven.

Wanneer gaat hier een update voor komen?

Is er iemand die mij kan helpen aan de versie die wél werkte (laatste versie 1)?

Gr. Marijn

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Marijn,

Heb je na de upgrade naar Android 4.0.4 de ITV-app ook even verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reputatie 1
Badge
Het is al weer even gelden, maar ja dat heb ik al verschillende keren gedaan. Ik heb ook al verschillende keren contact gehad met de helpdesk,maar een fatsoenlijke reactie komt er nooit.

Inmiddels heb ik de belachelijk grote App (17MB!) er maar afgegooid. Ik verwacht na een half jaar wachten op een update weinig nieuws meer van KPN. Trieste zooi...

Reageer