Beantwoord

JellyBean update HTC ONE X

Ik zit al een paar weken te wachten op de Jelly Bean update van HTC One X, verschillende sites op internet zeggen dat het al in verschillende regio's beschikbaar is in Europa. Ik zou graag willen weten wanneer de notificatie voor de Jelly Bean update is een keertje op mijn mobiel verschijnt.

Groetjes. :D

icon

Beste antwoord door g3x1988 13 november 2012, 16:48

Je kunt natuurlijk de software zelf flashen, hoewel ik dit niet zou aanraden ivm je garantie :P

Veel firmware versies komen in eerste instantie vanuit Amerika of het oosten waaien, en dit is dan ook niet de .eu-nl variant.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste harizala, 

Deze update wordt door de fabrikant van het toestel vrijgegeven en niet door KPN. Wil je meer weten over de update van de HTC one X, dan kun je het beste je vraag aan HTC stellen.

Met vriendelijke groet,

Menno

Ik had op internet gelezen dat het ook aan je provider ligt. Sommige klanten van andere providers hebben al Jelly Bean op hun toestel.

Je kunt natuurlijk de software zelf flashen, hoewel ik dit niet zou aanraden ivm je garantie :P

Veel firmware versies komen in eerste instantie vanuit Amerika of het oosten waaien, en dit is dan ook niet de .eu-nl variant.

Reageer