Beantwoord

Kan de Google Pixel 5 op KPN 5G?

  • 27 January 2021
  • 9 reacties
  • 353 keer bekeken

Kan de Google pixel 5 ook op het 5G netwerk van KPN?

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 3 February 2021, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Klaas58, welkom op het forum! Wij houden hem niet tegen :grin:

Dus als ik het goed begrijp is het met de pixel 5 mogelijk om 5G te gebruiken? Op de Google site staat Nederland nog niet in het rijtje. Of heb ik wat gemist?

Reputatie 7
Badge +20

Wij houden hem niet tegen maar het lijkt erop dat dit nog niet werkt. 

Zo lees ik in de onderstaande topic:

 

Goed om te horen. Ik had inderdaad al die topic gevonden en gelezen. In dit voorjaar dus! Ben erg benieuwd wanneer dit zou zijn. We wachten af.

Zoals ik het gelezen heb op een andere site, weet even niet meer waar is dat het in de firmware van Google is uitgeschakeld waardoor het niet werkt, was voor de  pixel 4a 5G een hack voor om het zelf toe te voegen, moet je wel het toestel van Root voorzien.

Dus ik vraag me af of KPN dit wel kan oplossen of dat het van Google moet komen, je krijgt bij Google nul op rekest omdat de telefoon in de Benelux niet verkocht word en alleen Google weet waarom niet.

Volgens mij werkt KPN 5g niet met Pixel 5. Kan iemand dit bevestigen?

Op mijn OnePlus werkt het wel. Geen gangbaar merk vind ik zelf. Wist niet dat het per toestel geregeld moest worden. Dacht dat een toestel 5g ondersteund of niet.

5G werkt op alle pixels met 5G.

Mocht het werken, niet heel Nederland heeft al 5G bereik.