Beantwoord

Kan geen oproepen ontvangen op mijn samsung s7 edge

• 21 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 142 keer bekeken

Hallo ben momenteel op vakantie en kan geen oproepen ontvangen op mijn samsung s7 edge.kan zelf wel bellen. Wie kan min helpen?
icon

Beste antwoord door Justin_ 23 augustus 2017, 13:25

Hoi Vlinderhuisje, welkom op het forum! Balen dat je geen oproepen kunt ontvangen 😞 In welk land ben je? Wat krijgen de mensen die jou bellen, te horen?

Krijg je wel een sms dat je een gemiste oproep hebt?

Je hebt een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik over er wellicht iets misgaat in onze systemen.
Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, vlinderhuisje. Betekent dit dat je jouw probleem inmiddels hebt opgelost? Dat hoop ik 🙂

Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan vooral weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Vlinderhuisje, welkom op het forum! Balen dat je geen oproepen kunt ontvangen 😞 In welk land ben je? Wat krijgen de mensen die jou bellen, te horen?

Je hebt een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik of er wellicht iets misgaat in onze systemen.
Reputatie 7
Badge +22

Je hebt een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik over er wellicht iets misgaat in onze systemen.
Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, vlinderhuisje. Betekent dit dat je jouw probleem inmiddels hebt opgelost? Dat hoop ik 🙂

Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan vooral weten.

Reageer