Beantwoord

kan geen sms ontvangen of verzenden

  • 29 November 2020
  • 1 reactie
  • 2004 keer bekeken

mijn dochter kan al tijdje geen sms ontvangen of verzenden.

instellingen al gecontroleerd. 

nu nieuwe telefoon, sim kaart in gedaan en nog steeds geen sms ontvangen/verzenden.

ook toestelhulp al gedaan

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 December 2020, 13:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @ingridvanv, welkom op ons forum!

Balen dat jouw dochter problemen ervaart met het ontvangen en versturen van SMS berichten. Ik raad je allereerst aan om onze SMS probleemoplosser te doorlopen.

Mocht je hierna nog problemen ervaren, kun je dan eens testen wat er gebeurt als je een andere simkaart in het toestel van jouw dochter stopt? Kan het toestel dan wel SMS berichten versturen en ontvangen? Kan je dan ook aangeven of andere diensten, zoals bellen en/of internetten wel gewoon werkt? Als laatste wil ik je ook vragen je forumprofiel aan te vullen met het 06-nummer in kwestie, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Het mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?