Beantwoord

Kan ik een losse telefoon kopen via de KPN webshop?

  • 20 February 2021
  • 17 reacties
  • 490 keer bekeken

Ik heb een vraag. Kan ik in deze rare tijd ook in de webshop van kpn losse toestellen kopen? Ik heb namelijk laatst mijn abbonement verlengt en ben ondertussen toe aan een nieuwe telefoon! Ik weet dat de toestellen wel in de winkel los te koop zijn alleen hebben we daar nu niet zo veel aan. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 February 2021, 21:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lars Gort ,

Ja , je kunt via de website van KPN losse toestellen kopen. 

(reactie aangepast na opmerking @Alex_P )

Hallo @Lars Gort ,

Nee, je kunt via de website van KPN geen losse toestellen kopen. 

Wel in de winkel indien het toestel op voorraad is. Hou dan wel rekening met een toeslag. Deze toeslag is enkele tientjes voor de goedkoopste toestellen tot een kleine honderd euro voor de duurste types. 

Bedankt voor uw reactie @Noordzee. Maar als ik het goed heb zijn alle winkels nu dicht toch? Dus kan ik evengoed niet aan een nieuwe telefoon komen via de kpn. Vandaar ook mijn vraag. Is er ook geen optie om het online te bestellen en dan af te halen in de winkel? Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt toch gewoon een mobiel bestellen bij belsimpel ofzo? Of coolblue, mediamarkt? 

Je kunt toch gewoon een mobiel bestellen bij belsimpel ofzo? Of coolblue, mediamarkt? 

Ben ik het mee eens @Nick83 maar ben zelf niet zo'n fan van dat soort bulk winkels. Heb altijd goede ervaring gehad met het kopen in de winkel van de kpn, maar als dat dus niet gaat lukken dan zit er helaas niks anders op dan toch te gaan kijken bij coolblue of iets dergelijks

Reputatie 7
Badge +24

Hi Lars. 

Ik haak hier even snel op in. Dit kan wel via onze webshop. Klik wel even door, de prijzen die je eerst ziet zijn namelijk zonder BTW. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lars Gort ,

Nee, je kunt via de website van KPN geen losse toestellen kopen. 

Wel in de winkel indien het toestel op voorraad is. Hou dan wel rekening met een toeslag. Deze toeslag is enkele tientjes voor de goedkoopste toestellen tot een kleine honderd euro voor de duurste types. 

Bedankt voor uw reactie @Noordzee. Maar als ik het goed heb zijn alle winkels nu dicht toch? Dus kan ik evengoed niet aan een nieuwe telefoon komen via de kpn. Vandaar ook mijn vraag. Is er ook geen optie om het online te bestellen en dan af te halen in de winkel? Ik hoor het graag!

Nee, helaas niet.  Wel als je de telefoon koopt in combinatie met een abonnement. 
 

KPN schrijft: 

 

  • Haal je nieuwe mobiele telefoon op in de kpn winkel met Click & Collect. Vanaf nu is het mogelijk om een nieuwe mobiele telefoon of tablet met abonnement te bestellen en op te halen in de kpn winkel via Click & Collect. In alle winkels volgen we de richtlijnen van het RIVM.

 

@Noordzee  @Alex_P  bedankt voor jullie reacties! Ik hoop dat het nu wel gaat lukken!

Reputatie 7
Badge +28

Hi Lars. 

Ik haak hier even snel op in. Dit kan wel via onze webshop. Klik wel even door, de prijzen die je eerst ziet zijn namelijk zonder BTW. 

Ok, dit wist ik niet. Sorry @Lars Gort 

Ik wijzig maar snel mijn eerste reactie. 

@Alex_P  @Noordzee  ik heb het even snel geprobeerd alleen als ik mijn gegevens moet invullen heb ik ook een bedrijfsnaam nodig alleen heb ik deze helaas niet... is er ook nog een andere optie?

Reputatie 7
Badge +24

Dat is de zakelijke webshop. Daarvoor moet je dus een bedrijf hebben. Als particulier kun je daar dus niet bestellen, tenzij je heel creatief gegevens invult...

Reputatie 7
Badge +24

Als ik zo kijk staat er maar 1 toestel van Samsung onder de 500 euro op 🥴

Mensen ... wat een prijzen. Dat is toch belachelijk ... toestelen van (veel!) meer dan 1000 euro ex btw. Onvoorstelbaar. Ik snap niet dat da verkocht word.

@Nick83 dus eventueel het bedrijf van mijn ouders zou ook kunnen?

Reputatie 7
Badge +21

Dat is niet zo vreemd. “De KPNwebshop.com is een Zakelijke Webshop van KPN”.

Bedrijfsnaam nodig en forse ‘zakelijke’ prijzen :sweat:  ex BTW. 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 dus eventueel het bedrijf van mijn ouders zou ook kunnen?

Maar wil je dat? Willen je ouders dat? Dat moet je je wel eerst ff afvragen...

@Nick83 dus eventueel het bedrijf van mijn ouders zou ook kunnen?

Maar wil je dat? Willen je ouders dat? Dat moet je je wel eerst ff afvragen...

Ik weet niet of er veel gedoe bij komt kijken maar als het alleen een kwestie is van bedrijfsnaam invoeren is dat voor beide partijen geen probleem

Reputatie 7
Badge +24

Hi Lars, uit ervaring weet ik dat het niet uitmaakt wat je daar invult. Een KVK-nummer is ook niet verplicht. Wat de prijzen betreft, daar kan ik helaas niets aan veranderen. Ik zie echter weinig verschil met Coolblue als ik bijvoorbeeld kijk naar de Galaxy S21. 863 incl BTW via de webshop, 843 bij Coolblue. Iets goedkoper daar, dus misschien een goede optie om het daar of via een andere webshop te bestellen. :)  

Bedankt voor u reactie @Alex_P ik ga even kijken wat het best uitkomt!