Beantwoord

Kan ik mijn pre-order bewijs opnieuw aanvragen?

  • 24 March 2019
  • 10 reacties
  • 1293 keer bekeken

Aangezien ik last heb van opruimdrang heb ik helaas de papieren versie van mij pre order weggegooid. Echter heb ik deze wel nodig om mij earbuds aan te vragen. Kan deze nogmaals gestuurd worden?
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 March 2019, 14:48

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @KyaraNavy, Geen probleem, je kunt deze documenten makkelijk downloaden via https://mijnbestelling.kpn.com/. Op deze pagina kun je het ordernummer en je postcode invullen. Vervolgens kun je rechtsonder je contract en orderbewijs downloaden. Wanneer je de earbuds gaat bestellen, dan kun je het contract doorgeven i.p.v. het orderbewijs. In het orderbewijs staan onvoldoende gegevens die Samsung nodig heeft voor het uitgeven van de Earbuds. Zie topic: Geen earbuds bij pre-order S10. Als je het ordernummer niet meer hebt, dan kan ik het contract mailen. Zou je dan jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@KyaraNavy Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het allemaal gelukt is. Anders hoor ik het graag!
Helaas niet gelukt.... Ik heb mijn informatie aangepast. Zou u het pre oder bewijs kunnen mailen?

Mvg

Kyara Degeling
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @KyaraNavy, Ik kan het document mailen, maar zie geen gegevens in je forumprofiel. Zou je hier nog eens naar willen kijken?
Heb nogmaals geprobeerd mijn gegevens aan te passen. Hopelijk lukt het nu!

Groetjes
Reputatie 7
Badge +19
@KyaraNavy, Ik zie je postcode, huisnummer en woonplaats inmiddels terug, maar de gegevens van je mobiele abonnement niet. Zou je jouw klantnummer van je mobiele abonnement en het 06-nummer nog willen toevoegen? Het 06-nummer kun je achter het klantnummer plaatsen, Dan kan ik je verder helpen en je het document mailen.
Ik kan mijn klantnummer niet vinden. Prullenbak in mailbox is geleegd en ik heb nog geen facturen ontvangen
Reputatie 7
Badge +19
Zonder het klantnummer mag ik het contract niet mailen. Dan zit er niets anders op dan je contract te downloaden via https://mijnbestelling.kpn.com/. Op deze pagina kun je het ordernummer en je postcode invullen. Het ordernummer heb je per e-mail ontvangen na het afsluiten van je abonnement. Het ordernummer begint met BASI*****. Vervolgens kun je rechtsonder je contract en orderbewijs downloaden. Je gaf aan dat dit niet lukte, kun je dit toelichten?
Samsung gaat niet akkoord met mijn contract omdat de datum niet klopt. Deze valt niet binnen de pre order data. Ik kan deze niet downloaden via mijnbestellelling.kpn.com. alleen mijn contract.

Grieten kyara
Reputatie 7
Badge +19
@KyaraNavy, De orderbevestiging staat ook op https://mijnbestelling.kpn.com/, als je daarnaast de onderstaande stappen doorloopt, had het goed moeten gaan. Ik ben bang dat je niet meer in aanmerking komt voor de Earbuds, aangezien de aanvraag voor 8 april gedaan moest worden.


Houd de verpakking en het pre-orderbewijs van je Galaxy S10 of Galaxy S10+ bij de hand en doorloop de volgende stappen uiterlijk 8 april 2019:

1. Open je Samsung Members-app op je Galaxy S10 of S10+ en ga naar het tabblad Voordelen. Heb je deze app nog niet? Download hem in de Google Play Store.

2. Klik op Galaxy Buds Reward. Bekijk de Algemene en Bijzondere Actievoorwaarden en klik op Submit.

3. Vul het formulier aan met jouw gegevens.

4. Upload een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs/contract van je nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+, inclusief vermelding van:
I. De naam van de winkel/webshop waar je Galaxy S10 of S10+ is gekocht.
II. De Pre-order datum. Deze datum moet in de promotieperiode vallen: 20-02-2019 t/m 07-03-2019.

5. Upload een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en IMEI-nummer. Zie hieronder de uitleg bij ‘Uploaden streepjescode’.

6. Controleer je gegevens en klik op Registreren. Je ontvangt spoedig een bevestigingsmail.

Reageer