Beantwoord

Kan nauwelijks nog gebeld worden

  • 28 September 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Op een toestel, een Samsung A51 die ik al ruim een half jaar heb, wordt het steeds moeilijker om gebeld te worden: soms gaat het toestel nog gewoon over, maar meestal krijgen de bellers meteen de voicemail. Ook zijn de bellers voor mij niet terug te vinden bij "recent” ofwel de belgeschiedenis.

Het maakt niet uit waar ik ben, thuis of onderweg.

Zelf kan ik zonder problemen bellen.

Het wordt steeds erger, wat te doen?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 2 October 2020, 17:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Saaksumborg BV en welkom op het forum! Niet handig als je niet goed bereikbaar bent, dus ik snap dat je hier een oplossing voor wilt. Heb je jouw SIM-kaart al eens in een ander toestel getest? Kun je dan wel goed gebeld worden? Zo kunnen we uitsluiten of het iets met het netwerk/de SIM-kaart of het toestel te maken heeft. 

Mocht het in een ander toestel goed gaan, dan raad ik je aan om jouw Samsung A51 eerst opnieuw op te starten. Mocht dat niet baten, dan wil ik je vragen om hem een fabrieksreset te geven nadat je een back-up hebt gemaakt van alle data die je wilt bewaren.

Mocht het in een ander toestel ook niet goed gaan, dan hoor ik dit graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat je de oplossing inmiddels gevonden hebt. Zo niet, laat het gerust weten!

Reageer