Beantwoord

kan niet inloggen kpn-fon

  • 28 juli 2017
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Ik had de oude app, en heb daar zeker 2 j aar gebruik van gemaakt. Heb nu de nieuwe app geinstalleerd, maar kan daasr niet op inloggen met hetzelfde account. Inmiddels pwd aangepast want moet tegenwoordig minimaal 10 karakters zijn. Maar helaas helpt dat ook niet.
icon

Beste antwoord door Koen_1 30 juli 2017, 17:00

Dag @Skater, welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat je sinds je de nieuwe Fon app geïnstalleerd hebt niet meer in kunt loggen! Ik zie dat je inmiddels het andere FON topic ook gevonden hebt. Ik stel voor dat we in dat topic verder gaan.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Dag @Skater, welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat je sinds je de nieuwe Fon app geïnstalleerd hebt niet meer in kunt loggen! Ik zie dat je inmiddels het andere FON topic ook gevonden hebt. Ik stel voor dat we in dat topic verder gaan.

Reageer