Beantwoord

Kan wel bellen met mijn mobiel maar niet gebeld worden

  • 30 April 2020
  • 10 reacties
  • 2316 keer bekeken

kan niet gebeld worden op mijn mobiel kan wel zelf bellen instellingen gecontroleerd is allemaal goed

icon

Beste antwoord door kubota 6 May 2020, 21:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @kubota 

Ben je soms (heel) recent met nummerbehoud overgestapt van een andere provider naar KPN toe?

Kan je niet gebeld worden door iedereen? Of wellicht alleen door bellers van één specifieke provider?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @kubota 

En wat krijgen de mensen die jou bellen dan te horen? 
In gesprek of een voicemail?

Heb je misschien contacten geblokkeerd staan?

Of staat de optie Houd onbekende bellers stil aan? 
Want dan is het tijd om je lijst met contacten te vullen. 

Reputatie 7
Badge +28

@kubota

Hallo @kubota 

En wat krijgen de mensen die jou bellen dan te horen? 
In gesprek of een voicemail?

Heb je misschien contacten geblokkeerd staan?

Of staat de optie Houd onbekende bellers stil aan? 
Want dan is het tijd om je lijst met contacten te vullen. 

Heb je al tijd om het verder uit te zoeken?

Reputatie 6
Badge +9

Dag @kubota. Van harte welkom hier. Vervelend dat je niet gebeld kunt worden. Ik zie dat @Noordzee en @RBxx al heel goed doorvragen om de oorzaak te achterhalen. Als je nog problemen ervaart, doorloop dan eerst de stappen op onze website om problemen met mobiel bellen op te lossen. Als het niet is gelukt, wil je dan de vragen van de community beantwoorden en je profiel aanvullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.

Het probleem is opgelost het bleek met het netwerk te maken hebben 

Reputatie 7
Badge +21

Het probleem is opgelost het bleek met het netwerk te maken hebben 

Hallo @kubota kan je dat nog wat verduidelijken? Heeft KPN iets gedaan of heb je het zelf gevonden?

Reputatie 6
Badge +9

Goed om te lezen dat het probleem is opgelost, @kubota. Ik ben net als @RBxx ook wel benieuwd wat de oplossing is geweest. :slight_smile:  Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust.

Hoi @kubota . Ik zit met hetzelfde probleem en heb hier al een paar keer contact over gehad met KPN. Ik ben heel benieuwd wat de oplossing is geweest (in het netwerk) omdat ze er bij mij niet uitkomen. 
Hoor het graag!

dat had te maken netwerk 3 g 4g  5g daar was deze telefoon niet goed op voor bereid

dat was de oorzaak Samsung X cover 4

Top. Dank voor je bericht. Ik ga dit ook terugkoppelen naar KPN.