Beantwoord

kan wifi niet installeren op mijn htc desire 620g

• 5 juni 2015
  • 9 reacties
  • 273 keer bekeken

Ik kan wifi niet installeren op mijn htc desire 620g. Ik doe precies zoals het aangegeven is. Als ik het wachtwoord invoer accepteerd hij deze, maar vervolgens krijg ik geen verbinding met mijn wifi. Er  staat wel dat hij is opgeslagen, maar nog wel beveiligd met WPA2 PSK. Andere mobiels, laptops  hebben wel wifi. Wie kan mij advies geven wat ik moet doen?

icon

Beste antwoord door post45 8 juni 2015, 16:13

Het is opgelost. We hebben gebeld met de kpn en het kanaal van de experia-box is veranderd. Hij stond op kanaal 13 en sommige landen accepteren dat niet. Dus kanaal 13 is voor deze telefoon verboden en daarom wou het niet. Hartelijk bedankt voor het meedenken voor een oplossing. ;)

Bekijk origineel

9 reacties

Vandaag nog eens geprobeerd, maar het lukt niet om wifi op mijn mobiel te installeren. Weet iemand wat ik moet doen?

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen @post45

Wat lastig dat je WiFi het niet doet. Kun je op andere plaatsen wel verbinding maken met een WiFi netwerk met je toestel? We hebben jouw toestel niet in de toestelhulp staan, maar het toestel dat het meest dichtbij komt is de HTC Desire 620 (A31). Wil je de instellingen van je toestel zelf nalopen met deze instructie

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hallo Cindy. Ik heb het nogmaals geprobeerd, maar het slotje blijft erin staan. Hij heeft het wel opgeslagen, maar geen verbinding (beveiligd met WPA2 SPK). Hierbij een afbeelding wat de telefoon aangeeft na alles te hebben ingevuld. https://

Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Hoe gaat het verbinden op een andere plek met een ander netwerk? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Mijn dochter heeft via haar mobiel geprobeerd via deze wifi en dat ging wel goed. Een ander netwerk heb ik niet geprobeerd. Ik heb ergens gelezen dat je via de router het mac-adres moet invullen van de telefoon. Kan dit? Ik heb op de computer de servicetool staan. Kan dit met deze tool?

Vanmorgen nog een keer geprobeerd om wifi te installeren, maar het lukt niet.

Ik heb ergens gelezen dat je via de router het mac-adres moet invullen van de telefoon. Kan dit? Ik heb op de computer de servicetool staan. Kan dit met deze tool?

Ik heb net bij een kennis geprobeerd en daar wil de wifi wel installeren op mijn mobiel. Wat moet ik nu doen? Iets in mijn router veranderen? Ik weet niet hoe en wat ik moet doen (heb weinig verstand van instellen).

Het is opgelost. We hebben gebeld met de kpn en het kanaal van de experia-box is veranderd. Hij stond op kanaal 13 en sommige landen accepteren dat niet. Dus kanaal 13 is voor deze telefoon verboden en daarom wou het niet. Hartelijk bedankt voor het meedenken voor een oplossing. ;)

Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Wat fijn dat het gelukt is door het kanaal te veranderen. Daar had ik in eerste instantie niet aan gedacht! Dank voor je bericht hierover. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer