Beantwoord

kapotte telefoonlader

  • 10 December 2020
  • 7 reacties
  • 156 keer bekeken

Goedemorgen,

De lader van mijn Samsung S10 is kapot. Ik heb de telefoon sinds begin dit jaar dus ik vind dit wel erg snel. Ik heb dit overigens nog nooit eerder gehad met andere telefoons en laders. Hoe kan dit opgelost worden?

Met vriendelijke groet, 

Claudia

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 December 2020, 15:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik heb hetzelfde meegemaakt met de A40. Gewoon bij de action een nieuwe lader gekocht en een nieuwe usb-c kabel. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat alleen de kabel kapot is zeker?

Klopt, alleen de kabel. 

Goedemorgen,

De lader van mijn Samsung S10 is kapot. Ik heb de telefoon sinds begin dit jaar dus ik vind dit wel erg snel. Ik heb dit overigens nog nooit eerder gehad met andere telefoons en laders. Hoe kan dit opgelost worden?

Met vriendelijke groet, 

Claudia

 

 

Ik zou bijvoorbeeld even naar de kpn telefoon winkel gaan en het vervangen. Meestal zit op accessoires maar een half jaar garantie. Voor de zekerheid even wat meenemen waarop bewijs van aankoop en datum staat.

*Edit*

@Susan_ geeft Klik hier een vergelijkbare oplossing. 

Haal je 'm steeds uit de adapter?

Ook te koop USB :repeat: USB-C kabeltje.

Nee eigenlijk nooit.

Gelukkig is zo'n kabeltje niet zo duur (zie o.a. mijn link). De garantieperiode op lader (en het kabeltje) is 6 maanden zoals @Friesian  al vermeldt.

LET OP:

I.v.m. met de harde lockdown zijn van af dinsdag 15 december de telefoonwinkels dicht. Tenminste tot en met 19 januari.