Klacht

1,5 maand geleden een mobiel abonnement afgesloten bij KPN. Blij met het erbij bestelde toestel tot gisteren. Zwart scherm, doet niets en dat voor een

Dus terug naar de winkel, na 20 minuten krijg ik de sim- en sd kaart in mijn handen gedrukt.

Het toestel wordt opgestuurd, kan 3 weken duren mevrouw. Geen nieuw/vervangend toestel, niets van dat alles. En daar sta ik dan met lege handen. Waar moet ik nu mee bellen. Nog twee weken vakantie te gaan, redelijk afhankelijk van mobiel internet. Ik vind het schandalig.

Voor mij overmacht dat het toestel niet functioneert ( probleem is namelijk niet door mijn toedoen). Het toestel is pas 1,5 maand oud/in gebruik.

Wat een service, en daar zit ik nog 2 jaar aan vast!!
Ik vind dit niet kunnen en wil dit opgelost zien.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Beste Ilse79,

Welkom op het forum. Wat jammer dat je toestel er naar anderhalve maand mee op is gehouden! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan baalt, helemaal omdat je nog vakantie hebt. Het is inderdaad niet standaard dat je een leentoestel krijgt, vaak is er wel eentje op voorraad die je mee kunt krijgen als je hier om vraagt. Overigens is dit meestal een toestel waar je alleen mee kunt bellen en waar geen of een verouderde internet functionaliteit op zit. Is er misschien een vriend/familielid met een reserve toestel die je tijdelijk kunt lenen?

Hopelijk wordt je toestel z.s.m. gerepareerd en kan je weer snel gebruik maken van je toestel! Mocht dit niet het geval zijn of mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?

Reageer