Klacht KPN/Samsung galaxy txt

• 10 september 2012
  • 1 reactie
  • 9403 keer bekeken

Op 7 april 2012 kocht ik in KPN winkel een Samsung Galaxy textiel. Op 24 mei kon ik terug naar de winkel. Toestel schakelde zichzelf uit, ik had geen bereik, men kon mij niet bellen,sms'en of what'sappen. Het toestel is toen opgestuurd en er werd een software update gedaan. Probleem opgelost dacht ik.. Niets is minder waar. Een paar maanden later weer hetzelfde probleem. Ben toen naar KPN Businnes in Eindhoven geweest en die kwamen tot de ontdekking dat er wat mis was met simkaart wat ze hebben verholpen.

Einde verhaal? Dacht het niet! Op 27 augustus weer terug naar Businnes. Toestel werd weer opgestuurd. Thuisgekomen mijn simkaart in ander toestel gedaan en ook daar had ik zelfde probleem. Eindhoven gebeld en die raadde mij aan 1200 te bellen want dan lag t toch ook aan de simkaart. Zo gezegd zo gedaan. Bij 1200 zeiden ze geen probleem we sturen andere simkaart. Die inmiddels ontvangen waar ik notabene nog €9 voor moest betalen ook. Op 5 september mijn toestel weer opgehaald. Wat eraan gedaan. Was konden ze mij nietvertellen want ze hadden hem opgestuurd naar Samsung.

Eind goed al goed?

Mooi niet! Ik zit nog steeds met een toestel wat niet goed functioneert. Ik krijg er de ..... van. Moet ik weer terug naar KPN voor de 5e keer ik heb daar niet zoveel zin in. Als ik de brandstofkosten ga berekenen had ik nu nu al een nieuwe telefoon kunnen kopen.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Beste christina742,

vervelend om te horen dat je toestel niet naar behoren werkt.

Kun je mij via een privébericht je mobiele nummer, postcode/huisnummer en de naam die op het contract staat toesturen?

Ik zoek graag na ontvangst hiervan een en ander voor je uit.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer