Beantwoord

klok op mobiel loopt voor

  • 5 January 2020
  • 13 reacties
  • 2184 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9

waarom loop de klok OP mobiel 3 minuten voor šŸ¤”Rezet van mobiel helptĀ  niet šŸ˜‰

icon

Beste antwoord door cornelis48 7 January 2020, 01:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Zo geavanceerd zijn de mobieltjes tegenwoordig,Ā dat ze rekening houden met de ā€œsnelheidā€ van de eigenaar. šŸ˜‚

Reputatie 7
Badge +28

waarom loop de klok OP mobiel 3 minuten voor šŸ¤”Rezet van mobiel helptĀ  niet šŸ˜‰

Vervelend Cornelis,

Mijn reactie is misschien ook wat flauw, maar ik bedoel het niet zo. In jouw profiel lees ik dat je een Samsung hebt. Ā  Mogelijk een ouder type welkeĀ een update nodig heeft?Ā 
Ā 

Zelf zweer ik bij het merk IPhone. Misschien eenĀ idee als je toe bent aan een nieuwe telefoon. šŸ

Ā 

Ā 

Lopen andere klokken niet achter? Waar ga je van uit dat je denkt dat de telefoon voor loopt?

Als de tijd door het netwerk wordt bepaald loopt het netwerk zelf voor.

Ā 

Reputatie 7
Badge +28

@cornelis48

Heeft een mogelijke software-update nog geholpen?Ā 

Vergelijk de tijd van jouwĀ mobiel anders even met de klok op deze website :Ā 

https://www.dewereldklok.nl/tijd/nederland/

Reputatie 7
Badge +9

hallo noordzeeĀ  hij blijft 3 minuten voor lopen HEEL raar. maar een ding is zeker IK komt niet te laat. maar ik Heb als al gedaanĀ  .maar kan geen update vinden šŸ¤”hoop dat het weer goed komt COR šŸ˜‰

Reputatie 7
Badge +21

MaarĀ @cornelis48 , staat de optie ā€œAutomatisch datum en tijdā€ dan wel aan in de telefoon instellingen? Dan volgt de klok de netwerktijd en die zou goed moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +28

Op eenĀ Ā IPhone ziet dat er zo uit:

Ā 

Reputatie 7
Badge +24

En op Android zo:

Ā 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen IK HEB een nieuwe klok op de mobiele telefoon gezet EN deze kon IK OP het netwerk zetten. HET IS NU OKƉ. Dank je wel allemaal top šŸ•‘šŸ‘šŸ˜‰

Reputatie 7
Badge +7

@cornelis48Ā Na lang zoeken op internet vond ik jouw topic. Ik hebĀ hetzelfde probleem op mijn mobiel (Motorola):

Ā https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/probleem-netwerktijd-op-mobiel-545804

Mag ik vragen hoe jij een nieuwe klok op jouw mobiel hebt gezet? Bedoel je een app? Zo ja, welke app?

En heb je dan niks gedaan aan de tijdsinstellingen van jouw mobiel zelf? (Ik bedoel de instellingen volgensĀ @NoordzeeĀ /Ā @Nick83)

Reputatie 7
Badge +9

Goedeavond beste Katana321.ik hem een nieuwe app. zo als Noordzee zegt en poosje geleden. en het werkt perfect. Probeer het eens hoopt dat het lukt. 4šŸ¤”šŸ™‚

Reputatie 7
Badge +7

Goedeavond beste Katana321.ik hem een nieuwe app. zo als Noordzee zegt en poosje geleden. en het werkt perfect. Probeer het eens hoopt dat het lukt. 4šŸ¤”šŸ™‚

@cornelis48Ā Dank voor je reactie.

Welke app gebruik je dan? Heb je een link of een naam voor mij?

Reputatie 7
Badge +9

Dat ben ik helaas vergeten sorry šŸ¤”