Beantwoord

Kom niet in aanmerking voor gratis earbuds Samsung

  • 19 March 2020
  • 5 reacties
  • 340 keer bekeken

Ik heb nu de s20 plus sinds 13maart. Jullie hebben een actie voor gratis earbuds. Maar kreeg vandaag mail dat ik niet in aanmerking kom omdat het buiten de actieperiode is... maar waarom? Besteld 28-2-2020... dus kunnen jullie dit voor mij oplossen? Kan jullie de mail sturen van Samsung.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 20 March 2020, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Repsajb 

Je hebt de aanmelding gedaan op de Samsung promotie site en daar het online aanmeldformulier ingevuld? Heb je een kopie van het volledige pre-orderbewijs bijgevoegd? Het is een actie van Samsung en zij bepalen de voorwaarden. KPN moet alleen een bewijs van “pre-order” verstrekken. Dus niet de factuur bij aflevering insturen, die valt buiten de actieperiode. 

Ik heb nu weer een nieuwe aanvraag gedaan. Met een kopie van de mail die ik van jullie heb gekregen. Dat deze telefoon gereserveerd was voor mij. En maar hopen dat deze wel akkoord word bevonden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Repsajb, welkom hier. 

Heb je al reactie op de nieuwe aanvraag gehad? Ik ben erg benieuwd. 

Hey ik zag dat ik vanmiddag mail heb gekregen en dat het nu wel goed is. Dus blij mee.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top! Veel plezier er mee gewenst!