Vraag

Kopie aankoopfactuur augustus 2019 Samsung Galaxy

  • 4 May 2021
  • 7 reacties
  • 31 keer bekeken

Graag zou ik een kopie aankoop factuur willen hebben ivm reparatie. Helaas niet in bezit van de factuur.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @waal en goed dat je even aan de bel trekt.

Als je het toestel via onze helpdesk hebt verkregen dan kan ik je helpen aan een kopie van de factuur. Als je hiervoor je forumprofiel zou willen invullen voor mij? Bij persoonlijke opmerkingen mag je wel de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer neerzetten ter verificatie (alleen wij moderators en jijzelf kunnen dat lezen hoor)
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik aan de slag kan voor jou? 

Beste Nico, dank voor je reactie!

Heb m'n forumprofiel ingevuld. Hoop dat he lukt.

 

Groeten,

Peter

Reputatie 6
Badge +10

Dankje!
Ik heb uiteraard direct je gegevens erbij gepakt en ben aan het zoeken geslagen, maar ik zie dat beide abonnementen zijn verlengd eind mei 2018 in een winkel van ons in Amsterdam. Toestellen kan ik er zo niet bij vinden. Heb je deze wellicht later, los gekocht?

Beste Nico,

Ja, dat toestel is op 26-8-2019 los gekocht bij de KPN XL winkel in Alkmaar en met een pin betaling betaald. Het toestel is gekoppeld aan een toestel dat valt onder KPN abonnement.

Het is defect en ik wil het aanbieden bij KPN Repair.

 

groet,

Peter

 

Reputatie 6
Badge +10

Het toestel zelf is verder niet gekoppeld aan een abonnement, dan had het toestel bij de verlenging moeten worden aangeschaft.
Omdat het toestel in een winkel is gekocht moet ik je wel naar de winkel doorverwijzen. Daar hebben ze het aankoopbewijs nog. Wij hebben geen inzage in aankoopbewijzen vanuit de winkel.

Bedankt, ik begrijp het. Alleen is het jammer dat er geen direct telefoonnummer bij de contactgegevens van de winkel staat.

Reputatie 6
Badge +10

Dat is bewust gedaan. Anders bestaat de kans dat de medewerkers in de winkel meer aan de telefoon zitten dan daadwerkelijk klanten die fysiek in de winkel zijn kunnen helpen.