Beantwoord

Kopie garantiebewijs

• 27 september 2017
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Beste heer mevrouw,

Mijn Samsung is op vakantie gevallen. Ik heb een aankoopbewijs nodig van mijn mobiel voor de reparatie. Ik kan hem echter nergens vinden. Kan ik nog een kopie hiervan ontvangen?
Ik heb hem bij mijn abo ontvangen, mijn abo loopt vanaf juli 2016.

Alvast bedankt,

vriendelijke groet,
Laura
icon

Beste antwoord door Justin_ 5 oktober 2017, 09:48

Hoi Laura, welkom op het forum! Wat balen dat je telefoon gevallen is 😞 Ik kan je inderdaad een kopie van je aankoopbewijs sturen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.Ha Laura, je hebt niet meer gereageerd op m'n privébericht. Heb je via een andere weg inmiddels een kopie van je aankoopbewijs ontvangen? Daar ga ik van uit 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Laura, welkom op het forum! Wat balen dat je telefoon gevallen is 😞 Ik kan je inderdaad een kopie van je aankoopbewijs sturen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Laura, welkom op het forum! Wat balen dat je telefoon gevallen is 😞 Ik kan je inderdaad een kopie van je aankoopbewijs sturen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.Ha Laura, je hebt niet meer gereageerd op m'n privébericht. Heb je via een andere weg inmiddels een kopie van je aankoopbewijs ontvangen? Daar ga ik van uit 🙂

Reageer