Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Koppelen van Spotify op je mobiel

Reputatie 1
Badge
Ik heb nu een Samsung S7 EDGE en wil graag hier mijn Spotify Premium op willen hebben alles lukt behalve Premium niet ik zie niet mijn afspeellijsten of iets hoe kan dat en of wat doe ik fout ??
icon

Beste antwoord door Erik_ 21 april 2017, 11:59

Na wat uitzoekwerk bleek het issue te zitten in de gebruikersnaam. Chris meld dat alles weer werkt zoals het hoort :)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Welkom op het forum @meerwillenweten2017. Heb je al Spotify Premium? Dan kun je op de app inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Als je in Spotify naar "instellingen" gaat en daarna naar "account" dan zie je daar of je account premium is.

Heb je Spotify Premium gratis bij je abonement?
Dan kun je Spotify Premium online activeren.

Heb je nog geen Spotify Premium?
Dan kun je Spotify Premium aanschaffen.

Heb je zo voldoende informatie? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat me dat dan weten!
Reputatie 1
Badge
Hoi Cindy,
Hartelijk dank voor de reactie maar zie nergens Premium staan en mijn lijsten ook niet dus het werkt niet zoals voorheen, maar vermoedelijk met een nieuw toestel en een nieuwe download heb ik alles doen vernieuwen moet ik dan ook geen nieuwe code of iets hebben.
Zoals jij zei in de app naar instellingen gaan vervolgens het account zover kom ik niet eens ik zie nergens instellingen staan, ik ben nu ergens daar staat Instellingen eronder direct Gratis account en daar weer onder Stap over op Premium maar nergens mijn eigen gegevens.
Met vriendelijke groet
Chris
Reputatie 6
Badge +16
Na wat uitzoekwerk bleek het issue te zitten in de gebruikersnaam. Chris meld dat alles weer werkt zoals het hoort :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)