Beantwoord

KPN calendar synchroniseren met Android/Samsung

  • 11 January 2019
  • 5 reacties
  • 829 keer bekeken

Ik heb een Samsung A8 en gebruik de Samsung Mail app voor mijn email accounts en de Calendar app voor mijn agendas. Ik vind deze apps plezieriger werken dan Outlook. Ik heb mijn KPN account (@planet.nl) via IMAP gelinkt, maar dat is alleen voor mail. Hoe kan ik ook de agenda van deze account synchroniseren met de Calendar app?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 January 2019, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi tdk297, welkom op het forum. Zover ik weet is dat niet mogelijk met die app, zelf overigens ook mee geëxperimenteerd en uiteindelijk toch bij Outlook uitgekomen. Ik lees wel graag of een andere meelezer een oplossing heeft. :)

Ik zou zeggen verbeter de online-app. Zorg er voor dat deze niet automatisch uitlogt. Maar dat zal wel een veiligheidsaspect zijn.

Maak een eigen KPN Mail, Agenda, Contactpersonen en Taken app.

Groet

Gerben

Reputatie 7
Badge +16

Ik hheb even ggekeken waarom hhij niet wwil syncen maar het lijkt er op dat samsung calendar geen ccaldav ondersteund :sweat_smile:

Hoi Sjors

W.b.t. de KPN mail, agenda, contactpersonen en taken online.

Nu kun je alleen kiezen voor "gebruikersnaam" bewaren. Ik zou ook willen dat ik het "wachtwoord en gebruikersnaam" kan bewaren. Dan kan ik sneller inloggen.

Groetjes

Gerben

Reputatie 7
Badge +16

Snap ik ;) Mogelijk bied Samsung pass je een uitkomst - Dit is een Password manager die ingebakken zit in je telefoon waarmee je simpel met een vingerafdruk kan inloggen :) 

Ga naar Settings → Biometrics & Security → Samsung Pass (Staat onder “security” )

 

Ik hoop dat dit je leven een beetje makkelijker maakt :)