Beantwoord

KPN HOTSPOT pagina opent niet op mobiel

  • 5 September 2017
  • 8 reacties
  • 36925 keer bekeken

Ik probeer via een KPN HOTSPOT toegang te krijgen tot het Wifi-netwerk van Centerparcs. Op mijn PC krijg ik de inlogpagina wel en heb ik ondertussen verbinding. Maar op mijn Samsung S5 opent de hotspotpagina niet en kan ik ook nergens een code invoeren.
icon

Beste antwoord door Willy Witsel 12 July 2018, 10:42

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Hallo @Maarten30111976, welkom op dit Forum en goed dat je het probleem hier aangeeft!

Om via een mobiel apparaat verbinding te maken met een KPN Premium Hotspot, dien je de volgende 3 stappen te volgen:
- Ga naar je WiFi-instellingen. Kies op je laptop, tablet of smartphone het netwerk 'KPN' bij je WiFi-instellingen.
- Start je internetbrowser. Vervolgens verschijnt automatisch een inlogpagina. Gebeurt dit niet, typ dan in de adresbalk bovenin je browser www.kpn.com. De inlogpagina verschijnt alsnog.
- Klik op ‘start’ bij een gratis Premium HotSpot of koop je tegoed
Bij een gratis locatie druk je direct op ‘start’.
Een betaalde Premium HotSpot in de buurt? Koop je tegoed online, vul je gebruikersnaam en wachtwoord in of een gekochte code.

Staat er bij jou de netwerknaam ‘KPN Fon’? Dan maak je gebruik van de KPN WiFi Fon HotSpots. Deze kun je alleen gebruiken als je producten afneemt van KPN en als je vervolgens een eigen FON account hebt aangemaakt.

Laat je weten of het hiermee wel lukt om in te loggen?
Reputatie 4
@Maarten30111976 ik heb helaas geen reactie meer van je ontvangen; mag ik hieruit concluderen dat het inloggen via de Samsung S5 gelukt is?
Ik heb de geadviseerde stappen doorlopen op mijn tablet, maar kom op de KPN pagina uit i.p.v. op een landingpage. Hoe krijg ik verbinding op mijn tablet?
Het wekt
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @KaleBats en welkom op het forum.

Goed om te lezen dat het inmiddels werkt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dat horen we dat graag van je!
Hallo ik heb gelijksoortige problemen met mijn laptop

We hebben op de jachthaven Noordergat in Lauwersoog gratis KPN WiFi

Ik ben verbonden met het netwerk maar krijg het onlogischers met de knop DOORGAAN en daarna de knop START niet.

Met de hierboven beschreven oplossing, via browser naar www.klnp.com lukt ook niet

Zijn er andere oplossingen.

Een maand geleden kwam ik er wel in door het volgende te doen maar dat lukt nu niet meer

Https://login.hotspotsvankpn.com/#login enz enz enz

Graag advies

Gr willy
Ik ben verbonden met het netwerk maar krijg het onlogischers met de knop DOORGAAN en daarna de knop START niet.

Moet zijn

Ik ben verbonden met het netwerk maar krijg het in logischere met de knop DOORGAAN en daarna de knop START niet.
Hallo allemaal ik heb een oplossing gevonden

Het moet nu geen https maar HTTP:// zijn
Dus

Http://login.hotspotsvankpn.com/#login

Dat werkt wel of is een of een betere methiode?

Reageer