Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

KPN iTV app lopt vast op mijn p9 light

De kpn itv app loopt vast op mijn huawei p9 light.
De app heeft prima gewerkt maar na de laatste software update van mijn telefoon loopt het beeld na enige seconden vast en het geluid gaat door. Wisselen van kanalen gaat ook maar ook dan loopt het beeld na een paar seconden vast.
icon

Beste antwoord door Koen 19 mei 2017, 19:14

Hoi @GerardS, ik heb de situatie nader bekeken en dit probleem doet zich vaker voor in combinatie met jouw toestel onder Android 7. Kun je het probleem doormailen naar itvapp@kpn.com? Hiermee komt de situatie wederom onder de aandacht bij de mensen die over de app gaan, en maakt bij hen de urgentie waarmee dit opgelost moet worden duidelijk!

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +19
Hoi @GerardS, welkom op het forum! Lastige situatie! Speelt dit probleem sinds je je telefoon geüpdatet hebt naar Android 7? Kun je de app eens volledig verwijderen, en vervolgens opnieuw installeren vanuit de Play Store? Ik hoor graag weer van je 🙂
Het probleem doet zich voor nadat android 7 is geïnstalleerd. Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder goed resultaat.
Reputatie 6
Badge +19
Hoi @GerardS, ik heb de situatie nader bekeken en dit probleem doet zich vaker voor in combinatie met jouw toestel onder Android 7. Kun je het probleem doormailen naar itvapp@kpn.com? Hiermee komt de situatie wederom onder de aandacht bij de mensen die over de app gaan, en maakt bij hen de urgentie waarmee dit opgelost moet worden duidelijk!
Bedankt Koen, zal het doormailen.

Reageer