Beantwoord

KPN iTV op OnePlusOne?

• 2 januari 2018
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Als ik op mijn smartphone (Oneplusone met Android 6.0) TV kijk gaat het goed met het kleine scherm. Draai ik de telefoon voor het grote scherm dan sluit het scherm na enige (korte) tijd af en vergrendelt de telefoon. Dat was niet zo, maar treedt nu op na het opnieuw installeren van de telefoon en de app.

Iemand enig idee ?
icon

Beste antwoord door Erik_ 6 januari 2018, 18:52

Hoi GJ, welkom hier! Jammer dat de app niet helemaal lekker functioneert op jouw toestel. Zoals Huistijger al aangeeft wordt er gewerkt aan een nieuwe app voor iTV. Ik verwacht dan ook niet dat ze nu nog tijd gaan steken in de oude app. Ik denk dat het dan ook een kwestie is van afwachten tot de nieuwe app.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @GJ
Dit euvel komt ook voor bij de iPhoneX
Hopelijk komt er snel een update
Men is ook druk bezig een nieuwe app te ontwikkelen en we hopen dat het euvel dan ook opgelost is.
Reputatie 7
Op de OnePlus 5T (Android 7) functioneert de ITV app wel goed.
Reputatie 7
Badge +19
GJ heeft Android 6.0 zegt hij/zij
Nu ken ik alleen maar IOS, maar is Android niet te upgraden naar 7.0?
Dat werkt dus wel bij jou, wjb, dan zou het waarschijnlijk opgelost zijn.
Reputatie 7
GJ heeft Android 6.0 zegt hij/zij
Nu ken ik alleen maar IOS, maar is Android niet te upgraden naar 7.0?
Dat werkt dus wel bij jou, wjb, dan zou het waarschijnlijk opgelost zijn.
Op mijn HTC One (M7) die ik hiervoor had met Android 5.0.2 werkte het ook probleemloos.
Upgraden naar Android 7 is alleen mogelijk als deze beschikbaar is voor het betreffende toestel.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi GJ, welkom hier! Jammer dat de app niet helemaal lekker functioneert op jouw toestel. Zoals Huistijger al aangeeft wordt er gewerkt aan een nieuwe app voor iTV. Ik verwacht dan ook niet dat ze nu nog tijd gaan steken in de oude app. Ik denk dat het dan ook een kwestie is van afwachten tot de nieuwe app.

Reageer