Beantwoord

KPN mail account koppelen aan google account

Ik wil mijn emails ook kunnen ontvangen en verzenden op mijn nieuwe Nokia 6.1 android . Ik volg de instructies van KPN website maar blijf foutmelding ontvangen dat geen verbinding met server tot stand kan worden gebracht. Alle instructies gecontroleerd, ze zijn conform ingevoerd. Wat gaat hier fout?
icon

Beste antwoord door Joran 3 oktober 2018, 14:37

Hoi Sabicas, welkom op het forum! Is dit de handleiding die je hebt gevolgd? Toestelhulp Nokia - 6 (TA-1033) - E-mail - Handmatig Instellen | KPN

Een fout bij de verbinding met de server gaat altijd om de instellingen van de inkomende of uitgaande e-mail. De inkomende mailserver is imap.kpnmail.nl en de uitgaande smtp.kpnmail.nl. "Inloggen vereisen" moet aangevinkt zijn.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Sabicas, welkom op het forum! Is dit de handleiding die je hebt gevolgd? Toestelhulp Nokia - 6 (TA-1033) - E-mail - Handmatig Instellen | KPN

Een fout bij de verbinding met de server gaat altijd om de instellingen van de inkomende of uitgaande e-mail. De inkomende mailserver is imap.kpnmail.nl en de uitgaande smtp.kpnmail.nl. "Inloggen vereisen" moet aangevinkt zijn.

Reageer