Beantwoord

KPN Voicemail app voor android blijft hangen in lade?

• 25 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Badge
Ik wil een voicemail terugluisteren maar als ik voicemails wil ophalen blijft app maar het "laadrondje" laten zien verder gebeurd er niets?? Wat moet ik doen app deleten en opnieuw installeren? Hoor het graag vast bedankt. wollevie. Sorry foutje in de kop lade... moet laden zijn 🙂
icon

Beste antwoord door Erwin_ 28 augustus 2018, 12:38

zou je de app ook nog kunnen verwijderen en opnieuw installeren, Fulco? Zou goed kunnen dat dat het probleem oplost.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi wollevie! Heeft het wel gewerkt en is het er zomaar mee opgehouden? Als je pas recent naar de app bent overgeschakeld zou je dan nog 1233 willen bellen en optie 4 kiezen. Het kan zijn dat de je voicemails nog niet naar de app worden verwezen.
Badge
De raad opgevolgd want in de app kom ik simpelweg niet meer in de voicemails om af te luistreren en nu ook niet meer in instellingen. het ronddraaiende cirkeltje begint mij danig te vervelen eerlijk gezegd.
Opnieuw mijn bericht ingesproken mijn cijfercode opnieuw ingevoerd via 1233 maar de app blijft kuren vertonen en diet verder niets meer. Was voorheen prima de luxe dus wat dit veroorzaakt heeft? Geen ID.
Mocht u nog tips hebben opdat ik tijdens mijn vakantie later vd. week dit weer ken gebruiken zou leuk zijn en anders lekker rustig:-) Vr.Gr.Fulco.
Reputatie 7
Badge +18
zou je de app ook nog kunnen verwijderen en opnieuw installeren, Fulco? Zou goed kunnen dat dat het probleem oplost.
Badge
Was ik net mee bezig 😉
Badge
Ziet er naar uit dat het weer werkt met deze nieuwe versie. Is ook nieuw icon dus had ik vermoedelijk de oude? Bedankt weer en fijne dag.
Reputatie 7
Badge +18
Top! Fijne dag, Fulco!

Reageer