Beantwoord

KPN Wifi Fon

• 5 juli 2016
  • 12 reacties
  • 472 keer bekeken

goededag

ik had een vraag over FON
ik wilde dat FON ook proberen en omdat ik zelf ook klant ben van KPN dus ik stuur een SMS met de woorden ' wifi aan 'naar 1266 , wat schets mijn verbazig ??krijg ik een sms terug met de woorden : Uw ingevoerde code is niet herkend , probeer het nog een keer . '' Wat te doen ?
icon

Beste antwoord door Cindy_ 8 juli 2016, 10:11

Heb je nog hulp nodig @HTC10gebruiker, of is het inmiddels gelukt? Als het eerste het geval is, laat dat dan vooral weten!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Je kan het hier aanzetten:
https://www.kpn.com/algemeen/KPNFon-startmenu/KPNFon-account-instellen-en-beheren.htm
en daar zit nou het probleem : alles ingevult : geen KPN aansluiting , wel KPN Mobiel , en dan 'wifi aan 'naar 1266 en dan krijg ik als bericht terug dat de code niet herkent word ... raar maar waar
Reputatie 7
Badge +15
Heb je een mobiel abonnement of prepaid? Het hoort namelijk alleen te werken met een abonnement.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi HTC10gebruiker, leuk dat je je vraag op het forum stelt!

Dat is gek dat je code niet herkend wordt. Met een abonnement zou het moeten werken. Met een prepaid is het ander verhaal, zoals Sjors zegt. Gebruik je een abonnement?
Reputatie 7
Badge +24
Heb je nog hulp nodig @HTC10gebruiker, of is het inmiddels gelukt? Als het eerste het geval is, laat dat dan vooral weten!
ik heb een abbo , en haha ik heb nu jullie aan de lijn 😉 pfff een uur heerlijk gebabbelt .. Pluim voor jullie Telefonisten !! voor het meedenken , maar hun vonden het ook raar dat ik , als ik 'wifi aan ' naar 1266 stuur dit bericht terug krijg '' Uw Ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer '' en ja de tijd verstreek wat ik niet verwacht had ( ondertussen was het al half 6 en ja , dan is de Technische Dienst al weg ) ga morgen weer jullie '' stalken '' haha , op een goede manier 😉 en de laatste medewerker had dit nog nooit meegemaakt , weer wat geleerd zei hij , en het stomme is ..... ik wil alleen mijn KPN Wifi FON naam en Wachtwoord hebben ... want ik heb ik ergens in een ver verleden aangevraagd maar nooit opgeschreven .. ook een beetje dom van mij .. ik hou jullie op de hoogte .. ( ondertussen heb ik al 4 telefoonnummers van KPN ... ) maaar Komt Goed !! 😃
Hier ook het zelfde probleem
Reputatie 7
Badge +27
@HTC10Gebruiker @lazside: We hebben jullie meldingen en een aantal anderen doorgezet naar de ontwikkelaars. De storing is bevestigd, we hopen volgende week een oplossing te hebben.

Intussen is er een workaround: Via MijnKPN kun je KPN Wifi ook inschakelen. Je ontvangt binnen vijf minuten alle benodigde gegevens per sms. Zie ook onderstaande screenshots. Hopelijk lukt het zo wel!
probleem 2 erbij ... ik heb met mijn domme kop , 2 of 3 dagen geleden die uitgezet ( de KPN Wifi ) , nu moet tot 01-08-2016 wachten , maar stond er ook bij , wilt u hem weer activeren bel dan ff met 0800-0105 dus heb ik jullie weer gebeld , maar 1 of andere manier lukt het niet om deze fout te herstellen , raar maar waar :?
Reputatie 7
Badge +24
Ai, dat is rot @HTC10Gebruiker. Op dit moment kunnen wij het systeem niet triggeren dat je KPN WiFi het voor 1 augustus weer doet. Dit komt doordat de meeste wijzigingen, upgrades en downgrades, per 1e van de maand verwerkt worden. Hoe rot ook, voor nu is het wachten tot 1 augustus helaas.
Badge
Ik krijg ook steeds als ik SMS naar 1266 wifi aan dat mijn code niet herkend is.
Een bevestigingsmail voor MijnKPN ID wordt ook niet ontvangen.
Begrijp ik het goed dat met een KPN prepaid en onbeperkt online ( 7,50 euro per maand) je geen toegang hebt tot Wifi KPN FON?
Reputatie 7
Badge +22
Ha Margaret, welkom terug op het forum! Met prepaid kun je inderdaad geen gebruik maken van KPN Fon. Met een mobiel abonnement van KPN maak je wel gratis gebruik van KPN Fon.

Ook met een vaste internetaansluiting van ons kun je kosteloos gebruik maken van KPN Fon. In dat geval maak je via https://wifi.kpn.com eenvoudig een account aan 🙂

Reageer