Beantwoord

KPNvandaag instellen als startpagina op Android

• 6 september 2018
  • 4 reacties
  • 1544 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Is het mogelijk om KPNvandaag als startpagina in te stellen op Android met als standaard browser Firefox? Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt mij niet . Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door he63 6 september 2018, 22:14

@Jordy_9393, Thx, inmiddels voor elkaar. Op de pagina van topwebsites in FF heb ik alles verwijderd behalve KPN vandaag en startscherm van FF. Toen startscherm ook verwijderd en bleef alleen KPN vandaag over. Daarna er helemaal eruit gegaan en de app van FF weer aan geklikt en zie daar KPN vandaag wordt geopend. Ik denk dat het zo gegaan is want heel precies kan ik het niet na vertellen. je ziet wel dat ik niet veel ervaring heb met Adroid.. Ik werk liever met een andere OS (open source) kijk maar naar mijn Avatar. Verder heb ik Chroom verwijderd en FF als standaard browser ingesteld.😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Dat kan zeker ja, heb je dit al eens geprobeerd?
1. Ga naar het menu instellingen
2. Tik op Algemeen, en daarna op startpagina.
3. Klik daarna op 'Een startpagina instellen' klik daarna op 'Aangepast' en vul daar het adres van KPNVandaag in (https://kpnvandaag.nl/)
Reputatie 2
Badge
Dit heb ik al zo vaak geprobeerd maar het lukt me niet, Ik krijg KPN vandaag wel bij de Topwebsites te staan maar niet als ik op het FF pictogram klik en dat dan KPN vandaag geopend wordt net als bij een pc..😭
Ik heb een Nokia 3.1 met Android 8.0
Reputatie 5
Badge +6
Je moet de app eerst helemaal afsluiten voordat dat gaat werken, je gaat dus naar het vierkantje en sleept FireFox daar weg. Open daarna FireFox eens, werkt dat wel?
Reputatie 2
Badge
@Jordy_9393, Thx, inmiddels voor elkaar. Op de pagina van topwebsites in FF heb ik alles verwijderd behalve KPN vandaag en startscherm van FF. Toen startscherm ook verwijderd en bleef alleen KPN vandaag over. Daarna er helemaal eruit gegaan en de app van FF weer aan geklikt en zie daar KPN vandaag wordt geopend. Ik denk dat het zo gegaan is want heel precies kan ik het niet na vertellen. je ziet wel dat ik niet veel ervaring heb met Adroid.. Ik werk liever met een andere OS (open source) kijk maar naar mijn Avatar. Verder heb ik Chroom verwijderd en FF als standaard browser ingesteld.😉

Reageer