Beantwoord

Levering Galaxy S10

  • 28 February 2019
  • 6 reacties
  • 1265 keer bekeken

Badge
Ik heb onlangs de Samsung Galaxy S10 ge pre ordered. Via de KPN App kan ik deze bestelling volgen. Ik ben echter nog niet verder dan fase 1: controleren.
Ik word nu toch wel een beetje ongeduldig, mede omdat de telefoon nu elders al te koop wordt aangeboden.
Mijn vraag is daarom ook: " Wanneer kan ik de Samsung Galaxy S10 thuis verwachten? "

Mvg Mario Helmich
icon

Beste antwoord door SjorsK 28 February 2019, 21:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goede keuze Mario!

KPN is op dit moment een tikje terughoudend gezien er in het verleden toezeggingen zijn gedaan die ze achteraf niet konden nakomen. De intentie (sleutelwoord: intentie) is om het op de release datum te versturen, dit is de 8ste.

Hiervoor telt ook, wie het eerst komt wie het eerst maalt. KPN op zich zal zelf geen harde uitspraak doen gezien het een nogal logistiek lastige klus is.

Dat gezegd te hebben, niet elke partij is hier even eerlijk met de levertijden. Annuleren en ergens anders bestellen zal in de praktijk betekenen dat je bij de andere partij achter in de rij wordt gezet.

Mijn ervaring met pre-orders bij KPN is goed, bij mij bleeft hij met mijn S9+ ook een tijdje op wachten staan gezien het toestel nog niet uit was, maar uiteindelijk heb ik hem netjes op tijd gekregen 🙂
Badge
Dankjewel voor je duidelijke antwoord SjorsK.

Mvg Mario Helmich
Reputatie 7
Badge +16
Geen probleem! 🙂
Bericht ontvangen: PostNL komt 8 maart 's-morgens afleveren.
Reputatie 7
Badge +16
Nice, netjes volgens verwachting 🙂 Kan je ons vertellen wat je van het toestel vindt? Ik vond het echt een pareltje.
Het is een mooi toestel, heb nog niet alles uitgeprobeerd. Zo krijg ik foto's wel schermvullend maar een youtube filmpje blijft even groot als op mijn S9 met lelijke zwarte randen. Ik heb voorgaand aan de bestelling contact gehad met KPN. Ik wilde een 10+ 512 GB ceramic black. En in ieder geval een duosim en simlockvrij (sim van mijn baas zit er ook in en die heeft geen abo bij KPN). Aardige meneer heeft het uitgezocht. Wel dualsim maar geen ceramic black, wel prism black. En prism black hield KPN ook vol op de correspondentie die volgde. Terwijl de Samsungwebsite beweerde dat een S10+ 512 GB prism niet bestond, juist alleen ceramic. Maar in de doos zat een ceramic black, dualsim. Ik blij. En die batterijduur, voortreffelijk. Het toestel is duur maar als je er voor over hebt, heb je wel een toppertje. Niet te vergeten twee cadeaubonnen erbij, 50 euro korting op een Galaxy Watch en 25% korting bij aankoop van accessoires bij KPN of Samsung.

Reageer