Beantwoord

Levering Huawei P9

• 20 september 2017
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Zo'n 2 weken geleden een Huawei P9 besteld. Volgens de website zou deze gewoon leverbaar zijn. Toch bleek dat niet het geval te zijn. Dat vond ik al niet heel erg netjes. Inmiddels heb ik diverse malen contact opgenomen en verder dan vage beloften over de levertermijn ben ik niet gekomen. Dit valt me ontzettend van jullie tegen. Als ik morgen nog steeds geen duidelijk antwoord over de levertermijn krijg ga ik een andere provider blij maken met mijn klandizie en mijn order bij jullie annuleren.
icon

Beste antwoord door TPJ 24 september 2017, 19:41

Ja, ik heb de telefoon maar niet via julie; bestelling bij jullie geannuleerd en telefoon gehaald bij Telfort waar we wel goede service kregen. Kreeg ook een mooi aanbod voor digitale tv en internet en ik ga eens bekijken of ik na deze teleurstellende ervaring bij jullie daar naar over ga.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Welkom het forum TPJ, jammer dat het in deze situatie. Wij weten niet precies op welke datum het toestel geleverd wordt. Wij wachten op de levering van de fabrikant. Zodra wij de levering ontvangen, kan je online de status van je bestelling volgen. Als je de bestelling nog niet kan zien in de statustool, hebben wij de levering van de fabrikant nog niet ontvangen. Heb je inmiddels de telefoon al binnen?
Ja, ik heb de telefoon maar niet via julie; bestelling bij jullie geannuleerd en telefoon gehaald bij Telfort waar we wel goede service kregen. Kreeg ook een mooi aanbod voor digitale tv en internet en ik ga eens bekijken of ik na deze teleurstellende ervaring bij jullie daar naar over ga.
Reputatie 7
Badge +10
Het is erg jammer dat je bij ons de telefoon niet op tijd hebt kunnen krijgen. Ik begrijp jouw keuze hierin! Hoop in ieder geval dat het toestel goed bevalt 🙂

Reageer