Beantwoord

Levering mobiel toestel

• 10 september 2018
  • 5 reacties
  • 311 keer bekeken

Wat een ellende als je bij jullie een probleem hebt.als je vraag niet bij t voor gekauwde staat is het een drama om contact te krijgen .kijk.t zit zo.ik heb een nieuwe mobiel besteld en word snel geleverd .fijn ...d8 ik .ik heb dus ook snel een nieuwe nodig .deze geleend v vrienden .en nu komt mijn tel tussen 11 u en 1300 uur...probleen .iK Moet persoonlijk die tel in ontvangst nemen.legetimeren e.d prima.maar hebben jullie er aan gedacht dat er mensen zijn die een baan hebben en gewoon werken over dag.en op zon termein vrij pakken?? Nou helaas .dat kan haast nergens.of met veel geluk mischien.MIJ DUS NIET.en dus is dan mn kans op snel mn mobiel wel bekeken.kan de zending niet veranderen naar ander adres.en dus moet WEER n dag langer.tot minimaal 1500u volgende dag (als je geluk hebt) en dus blijf ik met een antiek aan slingermobiel annex koelkast zitten .waarom kan dit niet gewoon na kantoor uren of in overleg?? Dit is enorm ongelukkig gedaan en voor een werkende mens dus een klap in t gezicht.kan dit niet anders.??? En ook de mogenlijkheid tot je vraag gewoon te stellen zonder eerst alle eerderre vragen door te spitten.dit is zo iritant .ik ben geen lezer of heb ook de tijd niet om deze site eerst uit mn hoofd te leren om te vinden waar ik mee zit .ooit v persoonlijk contackt of overleg gehoord.of is na het geld uit geven de klant niet meer intresant en zijn vragen gewoon vervelend en on intresant omdat t geld al binnen is gehaald of is het gewoon om stront iritant te doen om te klooien tot we t opgeven?? Aller belabbertst om op deze manier naar je antwoord te moeten zoeken .enorm lamlendig en lekker makkelijk je er vanaf te maken op zon klote manier.tweifel zo wel erg aan jullie en denk ook niet als enigste als ik zo rond mij heen informeer. Moderne bosjes aanmereetsias noem ik dat !!! Enoorm bedankt alvast
icon

Beste antwoord door huistijger 11 september 2018, 07:59

Hallo @edyvanellende
Vervelende en lastige situatie voor je, maar er is wel een oplossing.
Je hoeft n.l. niet persoonlijk aanwezig te zijn.
Het mag ook een ander zijn, die even jouw bankpas heeft en de pincode weet om die ene cent te pinnen wat noodzakelijk is om het abonnement aan te gaan.
Ook mag die persoon wel een handtekening voor ontvangst geven, dat is geen probleem.
Natuurlijk moet die persoon wel iemand zijn die je volkomen vertrouwd, zodat niet je bankrekening geplunderd wordt natuurlijk 🐱
Mocht je een volgende keer wederom een abonnement met telefoon kiezen dan hoeft alleen de ontvanger maar een handtekening te zetten, maar de eerste keer moet de bankrekening gecheckt worden door die ene cent te pinnen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @edyvanellende
Vervelende en lastige situatie voor je, maar er is wel een oplossing.
Je hoeft n.l. niet persoonlijk aanwezig te zijn.
Het mag ook een ander zijn, die even jouw bankpas heeft en de pincode weet om die ene cent te pinnen wat noodzakelijk is om het abonnement aan te gaan.
Ook mag die persoon wel een handtekening voor ontvangst geven, dat is geen probleem.
Natuurlijk moet die persoon wel iemand zijn die je volkomen vertrouwd, zodat niet je bankrekening geplunderd wordt natuurlijk 🐱
Mocht je een volgende keer wederom een abonnement met telefoon kiezen dan hoeft alleen de ontvanger maar een handtekening te zetten, maar de eerste keer moet de bankrekening gecheckt worden door die ene cent te pinnen.
Reputatie 1
Badge
@huistijger naar mijn weten MOET de contractant met eigen legitimatie en bankpas aanwezig zijn als de koerier langskomt.
Waar wordt er aangegeven dat dit ook iemand anders mag zijn die voor de contractant het toestel in ontvangst neemt?
Reputatie 7
Badge +19
Officieel mag dat niet, maar de koerier zal echt niet moeilijk gaan doen, dus je kunt dit gerust zo doen.
Nood breekt wet.
Update:
Als je het niet vertrouwd dan geef je de vervanger even een ondertekend briefje waarin je hem/haar als vervanger aanstelt.
Beste edyvanellende, ik leef met je mee.
Weet je wat ook zo'n ellende is ?
Als men z'n gal spuw, maar niet het fatsoen heeft om op antwoorden te reageren.
Ik vind dat vreslijk, heb jij dat ook ?
Beste edyvanellende, ik leef met je mee.
Weet je wat ook zo'n ellende is ?
Als men z'n gal spuw, maar niet het fatsoen heeft om op antwoorden te reageren.
Ik vind dat vreslijk, heb jij dat ook ?

En dan vooral je gal spugen op KPN, terwijl men bij KPN (PTT) al jaaaaaren geen post meer bezorgd.
Wat zijn sommige mensen toch een azijnpissers.

Reageer