Vraag

levering nieuwe telefoon

  • 23 September 2020
  • 5 reacties
  • 358 keer bekeken

Hoi,

Op maandag 14 september bestelde ik een nieuwe telefoon, als kado voor mn dochter. Op de website stond dat t de volgende dag bezorgd zou worden. Pas op vrijdag  18 sept stond eindelijk de koerier voor de deur maar toen ik wilde betalen, bleek er een storing in het betalingsapparaat waardoor er geen betaling kon plaatsvinden en de koerier het toestel weer mee terug nam. Vanaf die dag bel en chat ik dagelijks om te vragen waarom de levering uitblijft. Ik krijg telkens te horen dat het toestel eerst retour geboekt moet worden voordat het weer geleverd kan worden. De koerierservice zegt dat het apparaat allang terug is bij KPN. Inmiddels is het kadomoment voorbij en stond ik met lege handen. Dan nog blijft mijn vraag: waarom kan ik mijn bestelling niet gewoon ontvangen?? Echt vermoeiend dit!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Jenco, Welkom op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Het is hier momenteel druk, vandaar dat we later reageren dan gewoonlijk. 
Wat enorm rot dat je het toestel, tot op heden, niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Hopelijk begreep je dochter de situatie:persevere: . Ik zie dat er al een ticket is ingeschoten naar de backoffice. Ik weet niet of je hier inmiddels iets van gehoord hebt. Zo niet, dan vind ik dat je te lang moet wachten op een antwoord van ons. Ik heb de directe afdeling alvast gemaild en gevraagd, wat er aan de hand is en waarom het zo lang moet duren. 

Begin volgende week hoop ik je meer te kunnen vertellen! 

Hi Lisa,

Dank voor je reactie. Gelukkig is iedereen die ik aan de lijn heb gehad erg begripvol. Nee, ik heb tot nu toe nog niets gehoord. Ik heb gister zelf maar weer een belletje gedaan (ik denk dat t bijna mijn 10e is) en hoorde idd dat men ermee bezig is. Een nieuwe bestelling of naar een winkel was helaas geen optie want de bestelling staat al in het systeem en zou dan eerst geannuleerd moeten worden. Maar dat lukt schijnbaar niet zomaar. Al met al is het een hele vreemde situatie waar niemand snel een antwoord op heeft en ik begreep van sommige kpners dat ze dit nog nooit hebben meegemaakt. Ik begrijp ook tussen allerlei regels door dat men waarschijnlijk zelfs deze week geen oplossing heeft. Zou t een systeemfout zijn waardoor de levering geblokkeerd wordt? Niemand weet het. Hopelijk komt er snel een oplossing. Dank voor jullie begrip!

Reputatie 7
Badge +17

Hi Jenco! Sorry dat ik zo laat reageer:disappointed_relieved:.  Ik was een aantal dagen niet aan het werk. Wat balen, zeg. Dat je zo lang niets hoorde van ons. Wel fijn natuurlijk dat iedereen zo begripvol is geweest. Ik zie dat je op 29 sept weer contact met ons hebt gehad. Zojuist even met een collega gesproken over de status. Ik kan je vol overtuiging zeggen dat het in goede handen is nu:hugging: . Je wordt maandag teruggebeld door ons! :sparkling_heart:
Fijn weekend:sun_with_face:

Hi Lisa, ik ben vandaag idd gebeld en als alles goed gaat krijgt mijn dochter deze week haar toestel; dus 3 weken later. Fijn dat dat is opgelost, maar toch ben ik teleurgesteld over het feit dat er geen enkele excuses in de vorm van tegemoetkoming/attentie naar mijn dochter toe wordt gedaan. Ik heb er zelf om moeten vragen en de betreffende medewerker gaf aan dat hij niks kon/mocht doen. Uiteraard geloof ik dat. Dus, ga ik daar via een klachtenformulier melding van maken. Los van de vriendelijke kpn-medewerkers vind ik dat KPN de verantwoordelijkheid had moeten nemen en de 3 weken wachttijd richting mijn dochter goed had kunnen maken. Nu heeft ze er een enorme kater aan over gehouden. In mijn ogen absoluut niet klantvriendelijk! Echt jammer dat ik dat zo moet zeggen. Groet.

Reputatie 7
Badge +17

Ha! Goed om te horen dat jullie maandag teruggebeld zijn en dat je dochter ein-de-lijk haar toestel heeft mogen ontvangen:heart_eyes: . Hopelijk verlichten de fancy features van haar toestel de kater een beetje. Zo nu en dan gaat er iets mis tijdens het bestelproces. We doen ons best om deze fouten zo snel mogelijk te herstellen. In jullie geval heeft het helaas erg lang geduurd voordat wij met een oplossing kwamen. Excuses daarvoor! Hier hebben wij wel van geleerd natuurlijk. Hopelijk gaat het in de toekomst vlotter. Hopelijk kun je, na afwachting van de klacht, dit hoofdstuk snel afsluiten. :green_book:

Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegen aanlopen, dan weet je me te vinden! 

Reageer